Клієнт ПриватБанку зіштовхнувся з подвійним списанням коштів та конвертацією - що говорять у фінустанові про ситуацію

На додачу, за словами клієнта, банк "загубив 48 доларів"

ПриватБанк
У клієнта ПриватБанку відбулось подвійне списання коштів

З картки клієнта ПриватБанку при встановленому ліміті на інтернет-платежі у розмірі 1 долар двічі здійснили несанкціоноване списання коштів по 2,10 долара. Він дізнався про це випадково, коли зайшов у застосунок, щоб переглянути свої рахунки. Чоловік відразу звернувся до фінустанови з проханням змінити CVV-код або заблокувати списання.

Представники банку відповіли клієнту, що це неможливо і списання далі відбуватимуться, повідомляє Мінфін. Можна тільки заблокувати картку.

Користувач закрив картку, але тут же зіткнувся з іншою неприємністю - подвійною конвертацією. Виявилося, що у ПриватБанку залишок із валютної картки при її закритті можна переказати тільки на гривневу картку. На додачу, за словами клієнта, банк "загубив 48 доларів".

Тепер клієнт ставить під сумнів надійність коштів у банку. До недоліків фінустанови також відносить наявність обмежень у функціоналі.

Коментар ПриватБанку

У службі підтримки ПриватБанку зауважили, що списання коштів із картки без додаткового підтвердження можливе, якщо клієнт раніше ввів і зберіг дані картки на сайті та дав згоду сайту на подібні списання. У такому випадку не допоможуть вберегти кошти від шахраїв і встановлені інтернет-ліміти. Адже сайт розглядатиметься як довірений, а отже, операції не визначатимуться як ризикові.

"У клієнта пройшло списання двічі, він не підтверджує операції по картці, але раніше в нього вже була операція на тому ж сайті, в оскарженні надали відмову", - сказали у ПриватБанку.

Фінустанова також розповіла про загублені 48 доларів. Там запевняють, що кошти зарахували на картку клієнта зворотно.

Як клієнтам ПриватБанку подати звернення про шахрайство

Якщо ваша особиста інформація (CVV2-код, паролі, ПІН-код) стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям. Як подати звернення про шахрайство:

  • У додатку Приват24 перейдіть у меню "Комунікації" (у правому верхньому куті).
  • Натисніть "Повідомити про шахрайство".
  • Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку "Перевірити".
  • Якщо номер телефону не належить ПриватБанку, натисніть "Контактували з шахраєм".
  • Виберіть ситуацію, що трапилась.
  • Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям.
  • Опишіть ситуацію детальніше та натисніть "Відправити".
  • Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Також подати звернення про шахрайство можна за телефоном 3700, в чаті "Допомога Онлайн" або у відділенні банку. Якщо відбулося шахрайське списання коштів із вашої картки, обов’язково зверніться до підтримки банку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube