«Я відчула, що настав час запалити. Я завжди любила рок. Місце для ніжності й акустики — буде завжди. Але зараз я хочу, щоб від моєї музики трясло стіни й горіли очі. «25 годин»— це про те, коли тобі мало 24 годин на добу, бо ти живеш на повну, любиш на повну і береш від життя все!»
Користувачі, зокрема, не могли користуватися грошима
У мобільному застосунку ПриватБанку, який має назву "Приват24", стався масштабний збій. На це почали скаржитися користувачі у середу, 11 жовтня, близько 17:00. У самому банку теж підтвердили проблеми у роботі сервісів.
Про це розповів прессекретар ПриватБанку Олег Серга у коментарі виданню Oboz.ua. Наразі проблему вже вдалося усунути.
"Помилка виконання операції. Будь ласка, повторіть пізніше", - такий коментар бачили клієнти, коли хотіли виконати будь-яку операцію у застосунку.

Зокрема, клієнти поскаржилися, що не можуть користуватися своїми грошима. Ба більше, деякі з них не могли навіть зайти у свій акаунт та перевірити рахунки.
За словами Серги, у системі фінустанови дійсно стався збій. Втім, він виявився короткочасним. Станом на 17:25, за його словами, всі проблеми в роботі "Приват24" усунули. Водночас українці все ще продовжують скаржитися у соцмережах на перебої.

Попередній масштабний збій у ПриватБанку стався 30 вересня. Тоді користувачі скаржилися на масові повернення переказів з наших карток та оплат у магазинах.
На це реагував навіть засновник Монобанку Олег Гороховський. Він бажав "колегам скоріше піднятися", а вже за кілька хвилин повідомив, що Приват "ожив".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.