Клієнти не можуть здійснити певні операції у фінустановах
Клієнти Ощадбанку та ПриватБанку скаржаться на блокування банками не тільки рахунків, але й окремих операцій. Всі вони різні, однак частину з них об'єднує те, що спроби їх здійснити проводилися з окупованих територій. У користувачів виникло припущення, що саме їх місцеперебування і стало причиною блоків.
Як йдеться у публікації Мінфіну, у скаргах клієнти детально описали проблеми. У фінустановах їх прокоментували.
"На окупованих територіях Ощадбанк блокує інтернет операції українців по картці. Служба підтримки каже, що розблокують тільки у відділенні банку (така політика банку), а карткою можна користуватися в магазинах… Які магазини на окупованих територіях?", - обурюється клієнт.
Він говорить, що банк просто кинув людей напризволяще, адже далеко не всі, а особливо пенсіонери, мають змогу потрапити на підконтрольну територію. Відповідно для них єдина можливість виживання — перевести в готівку гроші з картки за допомогою інтернет-платежів.
В Ощадбанку запевнили, що жодних карток чи операцій лише через факт перебування на окупованих територіях та проведення операцій там банк не блокує і не блокував. Є загальні правила користування картками, і загальні причини, за якими картку можуть заблокувати або обмежити, незалежно від того, де перебуває клієнт.
"Наприклад, це може бути підозра на компрометацію картки, коли по ній починають проводитися нетипові списання і для безпеки коштів клієнта банк може обмежити операції в інтернеті" - пояснили у пресслужбі Ощадбанку.
Єдина й універсальна порада для клієнтів банку: не вносити дані картки на підозрілих сайтах та не надавати картку або конфіденційні дані третім особам.
Інший клієнт розповів, що другий місяць поспіль не може сплатити комуналку через Приват24. Платіж блокується фінансовою службою.
"Платіж просто блокується якоюсь фінансовою службою. Вискакує повідомлення, що платіж перевіряється. Ніяких інших повідомлень чи дзвінків з банку", - зазначив клієнт.
У службі підтримки банку зарадити ситуації не змогли. Оператор лише порекомендував спробувати сплатити через термінал.
"Кажу, я у ЗСУ зараз, навкруги тільки дерева та кущі… які термінали?!", - пояснив клієнт.
У ПриватБанку відповіли, що не відмовляли клієнту в проведенні операції. Жодної технічної помилки при цьому не виявлено.
"Причина відмови — ticket is cancelled, що говорить, що клієнт самостійно скасував ці платежі", - прокоментували у ПриватБанку.
У період воєнного стану використовувати безготівкові розрахунки – найбільш зручно та безпечно. У той самий час усе одно потрібно дотримуватись правил фінансової безпеки при розрахунках та переказах коштів, а саме:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.