Клієнт ПриватБанку втратив кошти через проблеми з терміналом - Новини України
Нерідко може статися так, що з банківським терміналом станеться технічна помилка. На цей раз клієнт ПриватБанку поскаржився, що в нього така ситуація сталася ще на початку року, але досі йому не можуть повернути гроші. Стала відома відповідь ПриватБанку.
Такий відгук з'явився на порталі Мінфін. Клієнт фінустанови розповів, що ще в лютому 2023 році він поповнював валютну картку через термінал. Проте термінал завис, через що остання купюра в 100 доларів не була зарахована. Тоді чоловік зателефонував на гарячу лінію термінала. У результаті через кілька днів йому заявили, що не було ніякої купюри, яка могла б бути зарахована.
Після цього чоловік чекав до моменту інкасації. Після проведення процедури виявилося, що купюра зайва там все ж була. Проте тепер у банка виникли питання щодо рівня її пошкодження. Клієнту повідомили, що купюра передана на експертизу в Національний банк України, і буде близько через три місяці.
"Пройшло три місяці, зателефонував на підтримку відповіли що результату дотепер немає, треба почекати ще три місяці. Пройшли наступні три місяці, мої дзвінки в підтримку як закінчувались словами Ваше звернення прийняте чекайте рішення, а через добу в додаток приходить повідомлення що Ваше звернення потребує більше часу для відповіді й статус звернення яке я подавав стоїть як "закрите", і рух по даній проблемі відсутній взагалі. Станом на сьогодні пройшло майже 11 місяців з моменту виникнення проблеми, а рішення як було відсутнє, так і є на сьогодні + повна відсутність перспективи вирішення, маю тільки довжелезну історію звернень з даного питання", - скаржиться клієнт.
Представники ПриватБанку відповіли на скаргу. Вони зазначили, що спробують вирішили проблему якомога швидше та повідомлять клієнту про результати.
"Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння", - відповіли в ПриватБанк.
Раніше клієнтка ПУМБ поскаржилася на набридливі дзвінки. За словами жінки, їй постійно телефонують в робочі дні та нав'язують кредити. При цьому вона поскаржилася на обслуговування в касі банка: за словами жінки, касир, коли бачила, що клієнтка молода, намагалася "втюхати купюри старого зразка".
"Нам шкода, що у вас виникли негативні емоції під час візиту до відділення нашого банку. Проте, хочемо зазначити, що наш банк ПУМБ здійснює обмін та видачу готівкової іноземної валюти у відділеннях банку, відповідно до оновлених вимог згідно з постановою НБУ №75 від 20.06.2023 року, тобто це можуть бути купюри будь-якого року емісії (випуску) та номіналу, за винятком значно зношених чи пошкоджених купюр. Якщо ви не бажаєте отримувати пропозиції від нашого банку, просимо надіслати ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для скасовання інформування щодо них у телефонному режимі", - відповіли в банку.
Також клієнтка ПриватБанку поскаржилася на аферистів. Як виявилося, зловмисники зламали її номер телефону, який прив'язаний до карток у ПриватБанку та Monobank. Згодом з карток ПриватБанку зловмисники зняли 55 тисяч гривень. Після цього на її банківський рахунок взяли кредити в інших установах на понад 8 500 гривень, а також зняли з карток 14 000 гривень зі збережень. Жінка зазначила, що після цього аферисти оформили оплату частинами в магазині прикрас на 20 тисяч гривень. Клієнтка скаржиться, що в банку їй відмовили заморозити нарахування відсотків на кредит та оплату частинами на період розслідування.
"Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. В такому випадку, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Окремо зауважимо, що з приводу цієї ситуації з вами було проведено зворотній зв'язок, з уточненням рекомендацій щодо подальших дій", - відповіли у фінустанові.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.