"Президент чітко дав зрозуміти обом сторонам: якщо прямий діалог не розпочнеться в найкоротші строки, то США мають піти з цього конфлікту - що б це не означало..."
Робота "100 років" за віршем видатного українського поета Василя Стуса нагадує про тривалу боротьбу українців за свободу, сильний дух нашого народу, що не був зломлений попри найтяжчі випробування.
Клієнт ПриватБанку втратив кошти через проблеми з терміналом - Новини України
Нерідко може статися так, що з банківським терміналом станеться технічна помилка. На цей раз клієнт ПриватБанку поскаржився, що в нього така ситуація сталася ще на початку року, але досі йому не можуть повернути гроші. Стала відома відповідь ПриватБанку.
Такий відгук з'явився на порталі Мінфін. Клієнт фінустанови розповів, що ще в лютому 2023 році він поповнював валютну картку через термінал. Проте термінал завис, через що остання купюра в 100 доларів не була зарахована. Тоді чоловік зателефонував на гарячу лінію термінала. У результаті через кілька днів йому заявили, що не було ніякої купюри, яка могла б бути зарахована.
Після цього чоловік чекав до моменту інкасації. Після проведення процедури виявилося, що купюра зайва там все ж була. Проте тепер у банка виникли питання щодо рівня її пошкодження. Клієнту повідомили, що купюра передана на експертизу в Національний банк України, і буде близько через три місяці.
"Пройшло три місяці, зателефонував на підтримку відповіли що результату дотепер немає, треба почекати ще три місяці. Пройшли наступні три місяці, мої дзвінки в підтримку як закінчувались словами Ваше звернення прийняте чекайте рішення, а через добу в додаток приходить повідомлення що Ваше звернення потребує більше часу для відповіді й статус звернення яке я подавав стоїть як "закрите", і рух по даній проблемі відсутній взагалі. Станом на сьогодні пройшло майже 11 місяців з моменту виникнення проблеми, а рішення як було відсутнє, так і є на сьогодні + повна відсутність перспективи вирішення, маю тільки довжелезну історію звернень з даного питання", - скаржиться клієнт.
Представники ПриватБанку відповіли на скаргу. Вони зазначили, що спробують вирішили проблему якомога швидше та повідомлять клієнту про результати.
"Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння", - відповіли в ПриватБанк.
Раніше клієнтка ПУМБ поскаржилася на набридливі дзвінки. За словами жінки, їй постійно телефонують в робочі дні та нав'язують кредити. При цьому вона поскаржилася на обслуговування в касі банка: за словами жінки, касир, коли бачила, що клієнтка молода, намагалася "втюхати купюри старого зразка".
"Нам шкода, що у вас виникли негативні емоції під час візиту до відділення нашого банку. Проте, хочемо зазначити, що наш банк ПУМБ здійснює обмін та видачу готівкової іноземної валюти у відділеннях банку, відповідно до оновлених вимог згідно з постановою НБУ №75 від 20.06.2023 року, тобто це можуть бути купюри будь-якого року емісії (випуску) та номіналу, за винятком значно зношених чи пошкоджених купюр. Якщо ви не бажаєте отримувати пропозиції від нашого банку, просимо надіслати ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для скасовання інформування щодо них у телефонному режимі", - відповіли в банку.
Також клієнтка ПриватБанку поскаржилася на аферистів. Як виявилося, зловмисники зламали її номер телефону, який прив'язаний до карток у ПриватБанку та Monobank. Згодом з карток ПриватБанку зловмисники зняли 55 тисяч гривень. Після цього на її банківський рахунок взяли кредити в інших установах на понад 8 500 гривень, а також зняли з карток 14 000 гривень зі збережень. Жінка зазначила, що після цього аферисти оформили оплату частинами в магазині прикрас на 20 тисяч гривень. Клієнтка скаржиться, що в банку їй відмовили заморозити нарахування відсотків на кредит та оплату частинами на період розслідування.
"Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. В такому випадку, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Окремо зауважимо, що з приводу цієї ситуації з вами було проведено зворотній зв'язок, з уточненням рекомендацій щодо подальших дій", - відповіли у фінустанові.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.