«Треба реально захищати свою державу, а не ховатися від ТЦК чи чогось подібного. В іншому випадку прийдуть інші ТЦК — російські, й це зараз відбувається на окупованих територія України. А там все відбувається повним ходом, повірте мені»
У пісні багато простих, знайомих станів — коли ніби все ще поруч, але вже не разом. Вона про ті моменти, коли зв’язок між людьми стихає не через скандал, а через мовчання, яке стало звичним. Артистка зізнається, що це не пісня про розрив із претензією — це про усвідомлення, що двоє більше не дивляться в один бік.
Працівники банка розповіли, куди скаржитись, якщо кошти з картки знялись, а готівку клієнт не отримав
Чоловік звернувся до послуг банкомата в Києві і намагався зняти з картки Ощадбанка 1000 грн. Вставив картку, ввів пін-код і розмір суми. Коли апарат почав відраховувати гроші, вимкнули світло. Клієнт отримав тільки картку, а готівка залишилась в банкоматі.
Відповідна скарга з’явилась на сайті “Мінфін”. На думку чоловіка, винен і не Приватбанк, і не Ощадбанк, а країна-агресор. Невідомо, скільки чекати на компенсацію від неї. Клієнт звернувся до call-центру ПриватБанка, однак його перенаправили у відділення банка-емітента – відповідно, до Ощадбанка.
“У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь”, – відповів акаунт ПриватБанка.
Українці віддають перевагу безготівковому розрахунку. Найпопулярніша причина для зняття грошей з картки – накопичення на непередбачуваний випадок. Про це йдеться в аналітичному дослідженні CBR щодо використання банківських продуктів після 24 лютого 2022 року під авторством заступника голови правління Ощадбанк Антона Тютютна. Проте, для 2/3 респондентів в Україні картка банку залишається основним способом оплати, для решти третини — готівка. Враховуючи це і постійні перебої з електроживленням (особливо в столиці), варто нагадати контакти , за якими можна звернутись до Ощадбанку.
Раніше ми писали, чому ПриватБанк заблокував swift-переказ одному зі своїх клієнтів. Також читайте історію клієнта Monobank, який поскаржився на сервіс, а у відповідь отримав відмову в обслуговуванні.