"Якщо я стану канцлером Німеччини, то висуну Путіну ультиматум щодо України: або завершення війни за 24 години, або я поставлю Україні далекобійні ракети Taurus і дам дозвіл бити ними по території Росії"
Венера пробуде в Козерогу до 7 грудня, тому варто використовувати цей період для просування в кар'єрі, різних справ матеріального характеру
«Я йду» це глибинний сенс розлуки та журби, який ховається за, здавалось би, веселою мелодією. Це пісня, яка змотивувала мене піднятись з глибокого дна, після розриву контракту. Особливий початок, мого нового витка у карʼєрі...
Працівники банка розповіли, куди скаржитись, якщо кошти з картки знялись, а готівку клієнт не отримав
Чоловік звернувся до послуг банкомата в Києві і намагався зняти з картки Ощадбанка 1000 грн. Вставив картку, ввів пін-код і розмір суми. Коли апарат почав відраховувати гроші, вимкнули світло. Клієнт отримав тільки картку, а готівка залишилась в банкоматі.
Відповідна скарга з’явилась на сайті “Мінфін”. На думку чоловіка, винен і не Приватбанк, і не Ощадбанк, а країна-агресор. Невідомо, скільки чекати на компенсацію від неї. Клієнт звернувся до call-центру ПриватБанка, однак його перенаправили у відділення банка-емітента – відповідно, до Ощадбанка.
“У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь”, – відповів акаунт ПриватБанка.
Українці віддають перевагу безготівковому розрахунку. Найпопулярніша причина для зняття грошей з картки – накопичення на непередбачуваний випадок. Про це йдеться в аналітичному дослідженні CBR щодо використання банківських продуктів після 24 лютого 2022 року під авторством заступника голови правління Ощадбанк Антона Тютютна. Проте, для 2/3 респондентів в Україні картка банку залишається основним способом оплати, для решти третини — готівка. Враховуючи це і постійні перебої з електроживленням (особливо в столиці), варто нагадати контакти , за якими можна звернутись до Ощадбанку.
Раніше ми писали, чому ПриватБанк заблокував swift-переказ одному зі своїх клієнтів. Також читайте історію клієнта Monobank, який поскаржився на сервіс, а у відповідь отримав відмову в обслуговуванні.