Клієнт Ощадбанка знімав кошти в банкоматі ПриватБанка і не отримав нічого: хто винен і що робити

Читать на русском

Працівники банка розповіли, куди скаржитись, якщо кошти з картки знялись, а готівку клієнт не отримав

Читать на русском
Клієнт Ощадбанка знімав кошти в банкоматі ПриватБанка і не отримав нічого: хто винен і що робити
Вимкнення електроенергії може спричинити втрату грошей на певний час

Працівники банка розповіли, куди скаржитись, якщо кошти з картки знялись, а готівку клієнт не отримав

Чоловік звернувся до послуг банкомата в Києві і намагався зняти з картки Ощадбанка 1000 грн. Вставив картку, ввів пін-код і розмір суми. Коли апарат почав відраховувати гроші, вимкнули світло. Клієнт отримав тільки картку, а готівка залишилась в банкоматі

Відповідна скарга з’явилась на сайті “Мінфін”. На думку чоловіка, винен і не Приватбанк, і не Ощадбанк, а країна-агресор. Невідомо, скільки чекати на компенсацію від неї. Клієнт звернувся до call-центру ПриватБанка, однак його перенаправили у відділення банка-емітента – відповідно, до Ощадбанка. 

“У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь”, – відповів акаунт ПриватБанка. 

Які способи оплати обирають українці

Українці віддають перевагу безготівковому розрахунку. Найпопулярніша причина для зняття грошей з картки – накопичення на непередбачуваний випадок. Про це йдеться в аналітичному дослідженні CBR щодо використання банківських продуктів після 24 лютого 2022 року під авторством заступника голови правління Ощадбанк Антона Тютютна. Проте, для 2/3 респондентів в Україні картка банку залишається основним способом оплати, для решти третини — готівка. Враховуючи це і постійні перебої з електроживленням (особливо в столиці), варто нагадати контакти , за якими можна звернутись до Ощадбанку. 

  • телефон: 0 800 210 800
  • чат-бот в Telegram: тут  
  • чат-бот в Messenger: тут

Раніше ми писали, чому ПриватБанк заблокував swift-переказ одному зі своїх клієнтів. Також читайте історію клієнта Monobank, який поскаржився на сервіс, а у відповідь отримав відмову в обслуговуванні.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.