"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Таким чином він хоче не попасти під дію "закону про олігархів"
11 липня український бізнесмен Рінат Ахметов заявив про відмову від усіх ефірних і супутникових телевізійних ліцензій його телеканалів та друкованих медіа.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на сайт SCM.
Ахметов зазначив, що таке рішення продиктоване набранням чинності законом «Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)».
"Короткий шестимісячний термін, визначений законом для продажу медіаактивів, і російська воєнна агресія проти України не дають можливості компанії SCM продати медіабізнес на ринкових умовах", — зазначається в повідомленні.
Медіахолдинг «Медіа Група Україна» Ріната Ахметова об'єднує канали:
Нагадаємо, згідно з так званим "законом про олігархів", олігархами вважатимуться громадяни, які одночасно відповідатимуть таким ознакам:
Особам, яких визнали олігархами, забороняється здійснювати внески (прямо або опосередковано через інших осіб) на підтримку політичних партій, фінансувати будь-яку політичну агітацію або проведення мітингів і демонстрацій з політичними гаслами, бути покупцем (бенефіціаром покупця) при приватизації об'єктів великої приватизації.
Всі популярні телеканали України (інформаційні та розважальні) та більшість популярних соціально-політичних онлайн-медіа належать лише декільком великим монополістам. І це лише підтверджує тезу, що український телебізнес – засіб захисту основного бізнесу чи інструмент торгівлі з представниками влади.
Основних гравців на цьому ринку ми розмістили на інфографіці нижче:
Більш детально про те, хто володіє та має вплив на українські телеканали, читайте в матеріалі за посиланням.