Головна
Україна
06:54, 25 Січня
Информатор UA

Интро

У квітні 2019 року жінка померла та залишила своїй матері у спадок, окрім іншого, борг у ПриватБанку. Нотаріальна контора надіслала матері листа, в якому йшлося, що вона має повернути 73 тис. 314, 82 грн. Під час оформлення спадщини жінка не знала, що до її складу, окрім нерухомості та грошей, входила також заборгованість перед банком. Мати померлої вважала, що оскільки кредитний договір був укладений у 2012 році, то ПриватБанку вже запізно стягувати борг через суд. Також мати проконсультувалася з юристами, які порадили наполягати на недійсності угоди. Нібито при укладенні договору банк міг не поінформувати клієнтку про процентну ставку.  Що було у суді У травні 2021 року жінка звернулась до суду із позовом. Вона просила визнати кредитний договір її дочки недійсним. У ПриватБанку на це заперечили, що жінка брала позику за доброї волі та користувалась коштами з 2012 по 2018 роки, що підтверджувалося випискою по її картковому рахунку.  Оскільки за життя померла не зверталась до суду, щоб скасувати цю угоду, то у ПриватБанку вважали, що її все влаштовувало й вона погоджувалась з умовами договору. Адвокат фінустанови заявив, що мати намагається уникнути відповідальності та сподівається, що суд визнає договору недійсним.  Суд встановив, що у червні 2012 року жінка отримала кредитний ліміт на картку. Вона використовувала позику з червня 2012 року по квітень 2018 року, а борг накопичився з червня 2012 по серпень 2021 року. Щоб отримати гроші, банк звернувся до суду, який прийняв рішення, що жінка має повернути 51 тис. 702, 20 грн. Це рішення набрало чинності у лютому 2019 року, проте виконати його не встигли. Прийняти спадщину частково, без боргів закон не дозволяє. Тому банк має право вимагати повернути гроші у родичів боржника. Оскільки жінка стала спадкоємцем своєї дочки, то до неї перейшла не тільки нерухомість та гроші дочки, а й борг. При цьому, повертати його потрібно в повному обсязі, але наскільки на це вистачить майна зі спадщини. Щодо того, що жінка за життя не знала, під який відсоток вона бере кредит, то суддя заявила – мати про це не може знати достеменно. Тобто це припущення, а не факт. Тому у вересні 2022 року суддя Печерського районного суду Києва вирішила, що немає підстав визнавати угоду недійсною. Що робити, якщо банкомат видав помилку, але гроші списав На жаль, швидко отримати назад гроші у подібному випадку не вийде, але це можливо. У разі помилки, за якої банкомат не віддає гроші, списані з рахунку, потрібно звертатися до підтримки банку.  Клієнтка повідомила, що банкомат вибив напис, який стверджував, що гроші списуватися не будуть. Проте, з рахунку вони таки зникли, і додатку Приват 24 зазначено, що «операція з банкоматом успішна». Сам банкомат на це ніяк не відреагував.  «У Приват 24 відбилося, що зняття готівки - успішне. Дівчина оператор склала заявку на інкасацію, і тут надходить повідомлення у додаток, що перевірка триватиме 14 днів. Купюроприймач не відкрився, повідомлення про списання надходять ще до завершення роботи з терміналом», – зазначила жінка.  На її відгук відповіли представники банку. Вони зазначили, що повернути кошти зможуть тільки після того, як завершиться перевірка з інкасації.  «Вибачаємося за незручності. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Зробимо все для повернення ваших грошей», – зазначили в коментарі представники ПриватБанку.  Інформатор писав, що жінка вимагала від ПриватБанку майже два мільйони гривень за кримські вклади.

Жінка залишила у спадок матері борг у ПриватБанку

Читать на русском

Мати не хотіла повертати гроші за дочку

Читать на русском
Жінка залишила у спадок матері борг у ПриватБанку
Померла користувалась коштами з 2012 по 2018 роки

Мати не хотіла повертати гроші за дочку

У квітні 2019 року жінка померла та залишила своїй матері у спадок, окрім іншого, борг у ПриватБанку. Нотаріальна контора надіслала матері листа, в якому йшлося, що вона має повернути 73 тис. 314, 82 грн.

Під час оформлення спадщини жінка не знала, що до її складу, окрім нерухомості та грошей, входила також заборгованість перед банком. Мати померлої вважала, що оскільки кредитний договір був укладений у 2012 році, то ПриватБанку вже запізно стягувати борг через суд.

Також мати проконсультувалася з юристами, які порадили наполягати на недійсності угоди. Нібито при укладенні договору банк міг не поінформувати клієнтку про процентну ставку. 

Що було у суді

У травні 2021 року жінка звернулась до суду із позовом. Вона просила визнати кредитний договір її дочки недійсним. У ПриватБанку на це заперечили, що жінка брала позику за доброї волі та користувалась коштами з 2012 по 2018 роки, що підтверджувалося випискою по її картковому рахунку. 

Оскільки за життя померла не зверталась до суду, щоб скасувати цю угоду, то у ПриватБанку вважали, що її все влаштовувало й вона погоджувалась з умовами договору. Адвокат фінустанови заявив, що мати намагається уникнути відповідальності та сподівається, що суд визнає договору недійсним. 

Суд встановив, що у червні 2012 року жінка отримала кредитний ліміт на картку. Вона використовувала позику з червня 2012 року по квітень 2018 року, а борг накопичився з червня 2012 по серпень 2021 року. Щоб отримати гроші, банк звернувся до суду, який прийняв рішення, що жінка має повернути 51 тис. 702, 20 грн. Це рішення набрало чинності у лютому 2019 року, проте виконати його не встигли.

Прийняти спадщину частково, без боргів закон не дозволяє. Тому банк має право вимагати повернути гроші у родичів боржника. Оскільки жінка стала спадкоємцем своєї дочки, то до неї перейшла не тільки нерухомість та гроші дочки, а й борг. При цьому, повертати його потрібно в повному обсязі, але наскільки на це вистачить майна зі спадщини.

Щодо того, що жінка за життя не знала, під який відсоток вона бере кредит, то суддя заявила – мати про це не може знати достеменно. Тобто це припущення, а не факт. Тому у вересні 2022 року суддя Печерського районного суду Києва вирішила, що немає підстав визнавати угоду недійсною.

Що робити, якщо банкомат видав помилку, але гроші списав

На жаль, швидко отримати назад гроші у подібному випадку не вийде, але це можливо. У разі помилки, за якої банкомат не віддає гроші, списані з рахунку, потрібно звертатися до підтримки банку. 

Клієнтка повідомила, що банкомат вибив напис, який стверджував, що гроші списуватися не будуть. Проте, з рахунку вони таки зникли, і додатку Приват 24 зазначено, що «операція з банкоматом успішна». Сам банкомат на це ніяк не відреагував. 

«У Приват 24 відбилося, що зняття готівки - успішне. Дівчина оператор склала заявку на інкасацію, і тут надходить повідомлення у додаток, що перевірка триватиме 14 днів. Купюроприймач не відкрився, повідомлення про списання надходять ще до завершення роботи з терміналом», – зазначила жінка. 

На її відгук відповіли представники банку. Вони зазначили, що повернути кошти зможуть тільки після того, як завершиться перевірка з інкасації. 

«Вибачаємося за незручності. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Зробимо все для повернення ваших грошей», – зазначили в коментарі представники ПриватБанку. 

Інформатор писав, що жінка вимагала від ПриватБанку майже два мільйони гривень за кримські вклади.

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.