Переказ коштів на картки інших банків - в Ощадбанку назвали тарифи

В Ощадбанку відреагували на коментар жінки

Тариф
Ощадбанк про тарифи за карткові перекази

Жінка вирішила перерахувати з картки Ощадбанку 3 тисячі гривень на картку іншого банку. Тому її цікавлять тарифи на перекази. Відповідний коментар клієнтка залишила 30 жовтня під публікацією фінустанови.

Її цікавить комісія в гривнях за переказ коштів з рахунку Ощадбанку. Вона вирішила переказати 3 тисячі гривень на картку ПриватБанку. 

"Добрий день! Скажіть, будь ласка, яка комісія в гривнях буде, якщо з картки Ощадбанку перерахувати 3 тисячі гривень на Універсальну картку Visa ПриватБанку? Я не вмію рахувати відсотки, з математикою не дружу. Можете просто назвати суму в гривнях? Дякую", - цікавиться жінка. 

Реакція Ощадбанку

В Ощадбанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що розмір комісії залежить від того по якому тарифному пакету було відкрито карту та типу карти.

"Розмір комісії залежить від того по якому тарифному пакету було відкрито карту та типу карти. Так, наприклад, якщо це карта соціальна/пенсійна, то комісія складатиме 1%+5 гривень (якщо сума 3 тисячі гривень * 1%+5 гривень= 35 гривень). У випадку якщо, наприклад карта відкрита в тарифному пакеті "Моя картка", то до 20 тисяч гривень в місяць в межах єдиного ліміту - комісії не буде. Для детальної перевірки інформації яка відкрита карта і чи буде утримуватися комісія при переказі ви завжди можете зателефонувати до контакт-центру банку 0 800 210 800", - заявили в Ощадбанку. 

Як отримати кваліфікований електронний підпис в Ощадбанку

Ощадбанк є кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг (КНЕДП) та забезпечує клієнтів послугами з формування і використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Банк пропонує повний спектр довірчих послуг, зокрема:

  • формування, перевірку та підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки;
  • створення, перевірку та підтвердження кваліфікованих електронних підписів і печаток;
  • інші послуги для роботи з електронними документами.

Щоб стати користувачем електронних довірчих послуг, необхідно особисто пройти процедуру ідентифікації у відокремленому пункті реєстрації КНЕДП Ощадбанку. Для цього потрібно:

  1. Підготувати документи: оригінали та копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (ІПН), заяву на реєстрацію для отримання сертифіката КЕП, яку можна знайти за посиланням.
  2. Звернутись до пункту реєстрації КНЕДП Ощадбанку. Перелік адрес і контактів доступний за посиланням.
  3. Згенерувати ключі на захищеному носії (токені або смарт-картці), які надають найвищий рівень безпеки.
  4. Отримати сертифікат КЕП, що дає змогу використовувати електронний підпис для підписання документів, подання звітності, участі в тендерах та інших офіційних дій в електронному середовищі.

Ощадбанк послідовно вдосконалює сервіси електронних довірчих послуг. Зокрема, триває впровадження віддаленої ідентифікації та автентифікації клієнтів, що в майбутньому дасть клієнтам можливість отримувати КЕП у більш зручний спосіб.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити