"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Гроші, списані помилково, можна повернути
20-го січня до підтримки «ПриватБанку» звернулася українка, яка повідомила про збій у роботі банкомату. Сам пристрій повідомив їй, що гроші списуватися не будуть, бо сталася помилка, і нічого їй не віддав. Проте, з рахунку кошти списалися, і в додатку банку зазначено, що операція з банкоматом успішна. У підтримці «ПриватБанку» їй прокоментували ситуацію.
Про це стало відомо з порталу Мінфін. На жаль, швидко отримати назад гроші у подібному випадку не вийде, але це можливо. У разі помилки, за якої банкомат не віддає гроші, списані з рахунку, потрібно звертатися до підтримки банку.
Клієнтка повідомила, що банкомат вибив напис, який стверджував, що гроші списуватися не будуть. Проте, з рахунку вони таки зникли, і додатку «Приват 24» зазначено, що «операція з банкоматом успішна». Сам банкомат на це ніяк не відреагував.
«У Приват 24 відбилося, що зняття готівки - успішне. Дівчина оператор склала заявку на інкасацію, і тут надходить повідомлення у додаток, що перевірка триватиме 14 днів. Купюроприймач не відкрився, повідомлення про списання надходять ще до завершення роботи з терміналом», – зазначила жінка.
На її відгук відповіли представники банку. Вони зазначили, що повернути кошти зможуть тільки після того, як завершиться перевірка з інкасації.
«Вибачаємося за незручності. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Зробимо все для повернення ваших грошей», – зазначили в коментарі представники «ПриватБанку».
Таким чином, можна встановити приблизний термін повернення коштів у таких випадках в 14 днів. Водночас, мова йде тільки про перевірку інкасації пристрою, і тільки після неї почнеться обробка заявки. Скоріш за все, вона має пройти швидко у разі позитивних результатів інкасації, але термінів ніхто не називав.
Нещодавно стало відомо, що «ПриватБанк» почав блокувати деяким українцям зняття готівки. Виявилося, що це результат активної боротьби з несанкціонованою передачею карток та даних від неї третім особам. У такому випадку зняття коштів просто блокується для запобігання крадіжкам. Водночас, якщо ви бажаєте передати картку чи дані іншій людині, можна оформити картку за дорученням.
Водночас, «Приватбанк» нещодавно програв судову справу проти клієнта щодо його кредитних зобов’язань. За результатами розгляду, банк тепер має списати чоловікові кредит у розмірі 481 тисячу доларів. Справа в тому, що позивач брав борг у банку ще 2007-го року на валютну іпотеку. Проте, заплатити він не змін і квартиру продали за рахунок боргу. Проте, у 2022-му він виявив, що йому нарахували борг на 481 тисячу гривень.
Нагадаємо, що військовий облік в "Дії": в додатку може з'явитись військовий квиток.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.