У ДТЕК відреагували на коментар жінки
Жінка встановила лічильник день/ніч. Однак він намотує більше електрики. Вона цікавиться, чому так відбувається. Відповідний коментар вона залишила 10 квітня під публікацією ДТЕК Київські електромережі.
За словами жінки, лічильник день/ніч після встановлення намотує більше електрики. Вона не може зрозуміти, чому так відбувається.
"Чому багато у кого після встановлення лічильників день/ніч лічильники почали намотувати більше в середньому ніж за 20 років?", - скаржиться жінка.
У ДТЕК відреагували на коментар жінки. Там вказують, що лічильники з класом точності 1 більш чутливі до змін у споживанні електроенергії, тому вони точніше фіксують навіть невеликі коливання.
"Лічильники з класом точності 1 більш чутливі до змін у споживанні електроенергії, тому вони точніше фіксують навіть невеликі коливання. Індукційні лічильники з класом точності 2,5 можуть втрачати точність через зношування механічних частин. Сучасні електронні лічильники використовують передові технології, що робить їх більш точними", - заявили у ДТЕК.
Наявність двозонного лічильника допоможе споживачам заощаджувати при сплаті за світло, а енергосистемі країни в осінньо-зимовий період більш ефективно балансувати споживання електроенергії. Про це повідомили у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Херсонській області.
Двозонні лічильники "день-ніч" запрограмовані на два режими обліку – залежно від часу доби. Ніч у розрізі обліку електрики триває з 23:00 до 07:00 і оплачується за тарифом удвічі нижчим за денний. Вдень вартість електроенергії залишається на звичайному рівні. Наразі денний тариф (з 7 ранку до 23 ночі) – 4,32 грн/кВт-год. Відповідно, нічний тариф (з 23 ночі до 7 ранку) становить 2,16 грн/кВт-год (50% від стандартного тарифу). Вищезазначені тарифи діятимуть до 30 квітня 2025 року включно.
Двозонний лічильник можна купити самостійно або у свого оператора системи розподілу електроенергії при замовленні послуги із заміни лічильника. Ціна залежить від моделі. Перед самостійною покупкою приладу у будь-якому випадку потрібно звернутися до компанії, якій ви платите за світло, – там скажуть, які моделі підходять. Також, саме постачальник займатиметься встановленням пристрою, його реєстрацією та укладанням "двотарифного" договору зі споживачем. Алгоритм дій такий:
У разі відмови постачальника в наданні такої послуги з необ'єктивних причин, чим може порушуватися права споживачів, споживачі можуть звернутися до Держпродспоживслужби.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.