"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Німецький посадовець під час візиту в КНР заявив, що причиною погіршення взаємин між Європою та Китаєм є російсько-українська війна, а нові мита - не покарання, а спосіб боротьби з нечесною конкуренцією
У суботу, 22 червня, під час візиту в Гонконг, віцеканцлер Німеччини Роберт Габек заявив, що Євросоюз може переглянути запровадження нових мит проти китайських електромобілів. Діалог відбудеться, якщо Пекін зменшить свою підтримку Росії в російсько-українській війні. Водночас віцеканцлер додав, що високі мита «не покарання», а компенсація державного субсидіювання, яке дає можливість автовиробникам КНР демпінгувати ціни на світовому ринку.
Про це повідомляє видання Politico. Візит Роберта Габека виглядає як останній шанс уникнути торговельної війни між Європою та Китаєм, яка поволі розгорається.
«Для Китаю, який підтримує Росію у цій війні, також важливо розуміти, що інтереси безпеки Німеччини та Європи вже безпосередньо зачеплені цим конфліктом», — сказав Габек.
Він додає, що багато товарів подвійного призначення потрапляють в Росією через «треті країни». Західні політики неодноразово зазначали, що без підтримки КНР Кремль не міг би вести свою загарбницьку війну.
З 4 липня Європейська комісія запроваджує мито в розмірі до 28% на імпорт китайських електромобілів. Брюссель вважає, що Китай, надаючи виробникам електротранспорту високі субсидії, конкурує нечесно. З 2020 по 2023 рік імпорт китайських електромобілів до Німеччини зріс у десять разів. У відповідь Пекін оголосив про початок антидемпінгового розслідування щодо імпорту свинини та продуктів із неї з Європейського Союзу і погрожує продовжити пошук можливостей тиснути на європейського виробника.
Китай зобов'язався не надавати зброю Росії, але натомість постачає електроніку, станки та сировину для виробництва озброєнь. Країни G7, ЄС та США, а також генеральний секретар НАТО, заявляють, що Пекін може зустрітися з санкціями, якщо не припинить це робити.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.