Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Німецький посадовець під час візиту в КНР заявив, що причиною погіршення взаємин між Європою та Китаєм є російсько-українська війна, а нові мита - не покарання, а спосіб боротьби з нечесною конкуренцією
У суботу, 22 червня, під час візиту в Гонконг, віцеканцлер Німеччини Роберт Габек заявив, що Євросоюз може переглянути запровадження нових мит проти китайських електромобілів. Діалог відбудеться, якщо Пекін зменшить свою підтримку Росії в російсько-українській війні. Водночас віцеканцлер додав, що високі мита «не покарання», а компенсація державного субсидіювання, яке дає можливість автовиробникам КНР демпінгувати ціни на світовому ринку.
Про це повідомляє видання Politico. Візит Роберта Габека виглядає як останній шанс уникнути торговельної війни між Європою та Китаєм, яка поволі розгорається.
«Для Китаю, який підтримує Росію у цій війні, також важливо розуміти, що інтереси безпеки Німеччини та Європи вже безпосередньо зачеплені цим конфліктом», — сказав Габек.
Він додає, що багато товарів подвійного призначення потрапляють в Росією через «треті країни». Західні політики неодноразово зазначали, що без підтримки КНР Кремль не міг би вести свою загарбницьку війну.
З 4 липня Європейська комісія запроваджує мито в розмірі до 28% на імпорт китайських електромобілів. Брюссель вважає, що Китай, надаючи виробникам електротранспорту високі субсидії, конкурує нечесно. З 2020 по 2023 рік імпорт китайських електромобілів до Німеччини зріс у десять разів. У відповідь Пекін оголосив про початок антидемпінгового розслідування щодо імпорту свинини та продуктів із неї з Європейського Союзу і погрожує продовжити пошук можливостей тиснути на європейського виробника.
Китай зобов'язався не надавати зброю Росії, але натомість постачає електроніку, станки та сировину для виробництва озброєнь. Країни G7, ЄС та США, а також генеральний секретар НАТО, заявляють, що Пекін може зустрітися з санкціями, якщо не припинить це робити.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.