“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Перспектива підвищення податків на електромобілі змушує китайські компанії передислоковувати виробництво на території країн Євросоюзу
Високі податки, введені Брюселем проти китайських виробників електротранспорту, є чимось більшим, аніж протекціоністські заходи. Вони змушують компанії з КНР задуматися про створення своїх філій та спільних підприємств на території Європи. Це революційне для європейської політики рішення гарантує ЄС зворотній потік інвестицій та експорт технологій — якраз те, що довгий час було основою могутності економіки Китаю.
Як повідомляє видання Politico з посиланням на дипломатів країн ЄС, метою високих мит на продукцію китайських виробників електромобілів є залучення їх до співпраці з європейськими фірмами. Є ознаки, що стратегія спрацювала. Франко-американо-італійська фірма Stellantis створила спільну компанію з китайською Leapmotor. Іспанський автовиробник EBRO-EV об’єдналася з Chery для розробки електромобілів у Барселоні.
Провідні країни світу активно змагаються за першість у виготовленні електромобілів, вбачаючи в цьому ключовий напрямок розвитку економіки. Китай з аутсайдера поступово перетворюється на лідера в продажах електромобілів і акумуляторів, у тому числі завдяки державній підтримці таких брендів, як BYD і NIO. У 2023 році середній електромобіль у Китаї коштував 34 тисячі доларів — майже на 30 % дешевше, ніж середній у США. В Америці, де Tesla досі випереджає конкурентів завдяки статусності та інноваціям, введено додаткові стимулюючі заходи для решти виробників.
Європа, значну частку економіки якої займає виробництво авто, вважає, що ці країни ведуть нечесну конкуренцію. ЄС планує до 2035 року заборонити продаж нових авто на двигунах внутрішнього згорання, тому ринок Європи залишається надзвичайно перспективним. 14 червня Брюссель оголосив, що із 4 липня має намір запровадити високі мита на експорт електромобілів із Китаю.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.