Укрзалізниця продала чоловіку квитки та їжу в поїзді, але нічого не розповіла про склад продуктів — що вирішив суд

В Укрзалізниці вказують, що в матеріалах справи відсутні докази неправомірної поведінки компанії щодо ненадання чоловіку інформації про продукцію чи продаж товару неналежної якості

Укрзалізниця
Укрзалізниця продала чоловіку їжу в поїзді, але не розповіла про склад продуктів

Чоловік придбав квитки на потяг та замовив їжу. Однак Укрзалізниця приховала інформацію про склад продуктів. Він вважає, що така проблема є системною, оскільки перевізник не забезпечує надання інформації про продукти, що реалізуються на вебсайті. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 27 листопада 2025 року. 

Чоловік через мобільний застосунок АТ «Укрзалізниця» придбав квитки сполучення Київ-Свалява та Свалява-Київ, на добу відправлення 26.04.2025 року та 30.04.2025 року та замовив, сплатив за відповідні продукти. Однак, компанією не надано йому жодної інформації щодо продуктів, яка повинна надаватися з огляду на вимоги статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» ані до придбання квитків, ані після придбання квитків. Така проблема є системною, оскільки перевізник не забезпечує надання інформації про продукти, що реалізуються на своєму вебсайті. Вважає, що зазначені обставини є грубим порушення статті 9 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо продуктів», у зв'язку з чим, звернувся до суду з позовом за захистом своїх прав.

16 червня 2025 року від Укрзалізниці надійшов відклик на позовну заяву, відповідно до якого останній просить відмовити у задоволенні позову, оскільки в матеріалах справи відсутні докази неправомірної поведінки компанії щодо ненадання чоловіку інформації про продукцію чи продаж товару неналежної якості, а відтак відсутнє його порушене право, яке б підлягало захисту в судовому порядку.

Розгляд справи 

Суд з'ясував, що чоловік придбав квитки сполучення Київ-Свалява та Свалява-Київ на добу відправлення 26.04.2025 року та 30.04.2025 року та замовив, і сплатив за відповідні продукти.

"Відтак, суд погоджується з доводами представника відповідача, про те, що позивач скористався відповідними послугами, до відповідача з претензіями, вимогами про відшкодування збитків, завданих необґрунтованим ухиленням від укладення договору не звертався, також від договору перевезення та купівлі продукції не відмовлявся, вимог про повернення сплаченої за товар грошової суми і відшкодування збитків, а також моральної шкоди не заявляв", - вказується у матеріалах справи. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він не надав достатніх доказів неправомірної поведінки Укрзалізниці щодо ненадання інформації про продукцію чи продаж товару неналежної якості.

"Позивачем не надано належних, достатніх та допустимих доказів неправомірної поведінки відповідача щодо ненадання інформації про продукцію чи продаж товару неналежної якості, а відтак відсутнє порушене право позивача, яке б підлягало захисту в судовому порядку. Отже, позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що задоволенню не підлягають. За таких обставин, відсутні підстави для задоволення позову", - наголосив суд. 

Стежте за нами у Viber

Image
Оперативні новини та розбори: Україна, світ, війна. Підпишиться👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити