У Київстар відреагували на коментар з боку абонента
Пенсіонерка користується тарифом за 375 гривень на місяць. Вона вирішила перейти на дешевший тариф, але працівники Київстар повідомили, що це неможливо через мінусовий баланс. Виявилось, що оператор самостійно підключив їй "ігрову" послугу". Відповідний коментар клієнтка залишила 28 листопада під публікацією компанії.
Жінка мала на рахунку 375 гривень для оплати тарифного пакета на місяць. Однак у магазині Київстар вона дізналася, що кошти були списані з рахунку на "ігрову" послугу, яку вона не підключала.
"У моєї мами контрактний номер, тариф 375 гривень на місяць. Поповнила їй рахунок 1 листопада. 28 листопада приїхали з нею в магазин Київстар, хотіли перевести її на дешевший тариф. Як виявилося, у неї на рахунку вже мінус, а місяць ще не закінчився. Спеціаліст Київстар сказала, що мамі була підключена послуга "ігрова", тому з неї зняли гроші з рахунку. Навіщо 83-річній жінці потрібна ця функція на телефоні? Яке право мають співробітники Київстар самостійно вирішувати що і кому підключати? У результаті поповнила їй рахунок на 460 гривень", - цікавиться жінка.
У Київстар відреагували на коментар жінки. Там вказують, що платні послуги можуть бути підключені виключно з боку користувача номера.
"Прикро, що таке трапилось. Зняття коштів з рахунку того чи іншого номера Київстар здійснюється на підставі даних про використання послуг мобільного зв'язку, отриманих від обладнання нашої компанії, та умов тарифного плану/послуг за номером. Якщо у вас залишились запитання, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення, і ми допоможемо", - заявили у Київстар.
Вам допоможе розділ Послуги — відключати та підключати їх можна саме тут. Оплата за підключені послуги знімається з мобільного рахунку. Щоб замовити послугу, на вашому рахунку має бути сума, достатня для плати за замовлення. При цьому, щоб підключити безоплатну послугу, в номерів передплати на рахунку має бути щонайменше 0,01 грн, а за контрактним тарифом не має бути перевищений поріг відключення послуг.
Інформація про витрати надходить у Мій Київстар автоматично. Якщо ви помітили помилку зверніться в службу підтримки 466.