YASNO просить передати покази лічильника до 3 січня, абоненти скаржаться на технічні проблеми

Читать на русском

Є проблеми з чат-ботами компанії

Читать на русском
YASNO просить передати покази лічильника до 3 січня, абоненти скаржаться на технічні проблеми
YASNO

Є проблеми з чат-ботами компанії

На сторінці у Facebook компанія YASNO закликає абонентів передати показання лічильників до 3 січня та перелічує способи, як це зробити. Щоправда, 2 січня сайт компанії з особистими кабінетами не відповідав, а клієнти у коментарях скаржились, що чатботи теж працюють погано. Інформатор спробував з’ясувати, як можна виконати прохання енергетиків.

“Передайте показання лічильника з 1 по 3 січня. Зробити це за лічені хвилини можна через:

На жаль, 2 січня ми не змогли увійти на сайт YASNO. Він не відкривався. В коментарях абоненти скаржились, що не можуть передати показники через чат-боти.

“Так, у чат-боті тимчасово відсутня можливість внести показання. Та ми працюємо над відновленням цієї можливості. Просимо вибачення за незручності. Напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення, ми допоможемо вам передати показання”, - відповів на це представник компанії.

Якщо ви ще не встигли передати показники лічильника, спробуйте скористатися або сторінкою компанії у Facebook, або через автоматичний контакт-центр за телефонами:

  • (056) 770 11 55, (067) 770 11 55, (050) 770 11 55;
  • +38 (044) 277 18 18, +38 (067) 277 18 18.

На наше питання, чому не працює сайт, надіслане у повідомлення в Facebook, представник YASNO дав таку пораду: “Для вирішення питання, рекомендуємо видалити історію браузеру, кеш та cookie файли, закрити браузер та знову його відкрити або спробувати увійти з іншого браузера”.

Як раніше повідомляв Інформатор, рахунки за електрику від YASNO відтепер можна оплатити на автозаправках WOG.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.