Ведучий Євген Синельников: Бочки для віскі замовляють в Україні, ставлять клеймо і продають втричі дорожче

Ведучий тревел-шоу Крафтові мандри розказав, хто такі українські крафтярі та чому зараз варто купувати саме українське

Ведучий Євген Синельников: Бочки для віскі замовляють в Україні, ставлять клеймо і продають втричі дорожче
Євген Синельников разом з глядачами по-особливому відкриє нашу неймовірну країну.

19 серпня об 22:00 на телеканалі К1 – прем’єра тревел-шоу «Крафтові мандри», в якому співавтор, режисер і ведучий Євген Синельников буде разом з глядачами по-особливому відкривати для себе нашу неймовірну країну. Подорожуючи містами України він покаже звичайних людей, які роблять крафтовий продукт, захоплюють і надихають. Євген розказав, хто такі українські крафтярі, як вони реалізують свою продукцію та чому зараз варто купувати саме українське.

– Євген, як змінилося ваше життя після повномасштабного вторгнення? Велика війна вплинула на творчі проекти?

Так, раніше ми працювали, щоб зробити класний продукт і певним чином підкреслити, що це стильно та сучасно. Зараз, крім всього цього, хочемо показати приклади людей, які багато чого роблять для інших у складні часи.

До цього ви знали місця, які варто побачити. А в тревел-шоу «Крафтові мандри» ми відкриваємо людей, з якими варто познайомитися і якими варто пишатися. Ми розказуємо про талановитих майстрів та їх унікальні вироби в різних регіонах України. Цим проектом ми хочемо донести, що українське крафтове виробництво часто набагато якісніше і кайфовіше ніж закордонне. Я вже давно, наприклад, віддаю перевагу українському вину, тому що на власні очі бачив, як воно робиться. Знаю, що воно набагато якісніше ніж закордонне. Так само і з речами, і з одягом, і з прикрасами. З кожним новим випуском проекту ми в цьому все сильніше переконуємось.

Ведучій Євген Синельников: Бочки для віскі замовляють в Україні, ставлять клеймо і продають втричі дорожче 1
Євген каже: Якщо раніше всі ходили в футболках з надписом «Нью-Йорк», то зараз люди пишаються містами, де живуть.

– Які крафтові історії особисто вас найбільше вразили?

В Україні безліч крафтових вражень. В одному з перших випусків ми знімали майстра, який робить старовинні бандури. Вони звучать так красиво, що їх замовляють покупці зі всього світу.

Ще згадується виробництво в’ялених томатів, яке було розташовано під Херсоном. З початком повномасштабного вторгнення воно було все зруйноване, але виробник не склав руки та почав з самого початку – знов виробляти в’ялені томати, які, до речі, закуповують італійці, бо вважають смачнішими за свої, італійські.

А під Івано-Франківськом наші майстри роблять дубові бочки для вина і віскі. В усьому світі вважаються найкращими французькі бочки. І мало хто знає, що французи замовляють їх в Україні, ставлять своє клеймо і продають як французькі втричі дорожче. Таких історій буде дуже багато. Саме про це наш проект.

– Крафтова продукція давно популярна по всьому світу, але про українських крафтярів ми знаємо дуже мало. Лише останнім часом завдяки окремим блогерам та ютуб-проектам почала з’являтися інформація… Наскільки зараз це важливо для українців?

Дуже важливо. Через повномасштабне вторгнення всі українці позбулися комплексу меншовартості та почали відчувати, що українське виробництво – це кайфове. Взагалі зараз бум на український крафт, на українську продукцію, на українські речі. Якщо раніше всі ходили в футболках з надписом «Нью-Йорк», то зараз люди пишаються містами, де живуть – «Я з Квасів», «Я з Запоріжжя», «Я з Полтави».

Люди почали цікавитись історією і традиціями України. Нас захоплюють крафтярі, які відроджують старі українські традиції та переосмислюють їх на сучасний лад. Тоді навіть солом’яні маски з народного свята Маланки та ляльки-мотанки виглядають сучасно. Також цікаво розповідати про людей, які виробляють унікальні речі та виносять свій товар на всесвітній ринок. Тобто і всередині країни попит збільшується і за кордоном люди почали дізнаватися про український крафт, замовляти саме українське.

– Як ви знаходите умільців-кэрафтярів?

Ми мандруємо дуже давно, маємо багато друзів по Україні. У допомозі нам завжди виступають соцмережі, но головне – сарафанне радіо. Ти знімаєш цікавого майстра, а він каже: «Вам треба познайомитись ще з хлопцем із Луцьку, він відновлює старовинні сопілочки». І ми їдемо в Луцьк, де дізнаємось про забуті українські традиції.

Бувають дуже дивні зустрічі. Пам’ятаю, десь під Полтавою зустріли американця, який одружився з українкою та переїхав сюди. Зараз він відчуває себе українцем. Тільки уявіть, він відновлює бандури, дримби та інші старовинні музичні інструменти. Говорить: «Відчуваю, що це треба робити, таке моє покликання. Це і мені потрібно, і країні. Це мій фронт під час великої війни борюсь за українські традиції».

Ведучій Євген Синельников: Бочки для віскі замовляють в Україні, ставлять клеймо і продають втричі дорожче 2
В одному з перших випусків шоу знімали майстра, який робить старовинні бандури.

– Велика війна в Україні триває більш ніж два роки. Які нові реалії життя ви спостерігали під час своїх «крафтових мандрів» по країні?

З’явилося багато військового крафту. Наприклад, спеціальні ноші, які розробили наші умільці. По відгукам вони кращі, ніж натовські аналоги. Є виробництво військових якісних ножів в Ірпіні. А дівчата в Дніпрі розробляють спеціальний медичний одяг для поранених, щоб легше було роздягатися та одягатися. А ще приклад – один крафтяр збирає старі електронні сигарети, перепаює їх та робить павербанки, від яких можна зарядити ноутбук чи старлінк на «нулі». Таких речей нема більш ніде в усьому світі.

Дуже змінився за цей час і покупець. Він розуміє, як зараз важливо підтримувати українських виробників, українську економіку. Адже оці маленькі дрібні виробництва і є левова частина української економіки.

– Ваш проект допомагає розвиватися українським виробникам?

Звісно, коли приїжджаєш і дивуєшся, наскільки гарно все зроблено, то і глядач це бачить і хоче купувати. Дуже часто після випуску нам дякують крафтярі й розказують, що кількість замовлень значно збільшилась. Говорять, що ми дали їм гарний поштовх.

Взагалі я вважаю, якщо крафтяр продає свій товар рік-два, то 100% це якісна продукція. Та вони й не можуть робити товари не якісно – покупець водночас зникне. А ще тому, що дуже близько знаходяться від покупця і відчувають, що їм треба. Та чи знаємо ми самі своїх виробників?

Два роки поспіль український сир з Івано-Франківська отримує «золото» на міжнародних конкурсах сліпих дегустацій. Українську косметику замовляють французи, одяг українського виробника носить співачка Бейонсе. А ми навіть про це не знаємо. Нам здається, що українське виробництво – це щось маленьке і дрібне. Але все поступово змінюється. Цей проект покликаний показати глядачам, чим саме ми такі круті, чим можемо пишатись!

Ведучій Євген Синельников: Бочки для віскі замовляють в Україні, ставлять клеймо і продають втричі дорожче 3
Євген Синельников буде разом з глядачами по-особливому відкривати для себе нашу неймовірну країну.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube