«Очі дівочі» — це пісня про очі, які пережили різні стани. У ній ідеться про те, що сльози - не завжди про біль. Вони можуть бути і про щастя, і про полегшення, і про момент, коли всередині все нарешті стає на свої місця.
Для Укрпошти цей проєкт – не просто колаборація, а продовження важливої місії: зберігати українські традиції, які об’єднують, підтримують і допомагають вірити, попри все
Укрпошта на честь прем’єри фільму випустила святкову марку. Випуск «Вартові Різдва. Кожна мрія має здійснитися» із зображенням героїв фільму вийшов у межах проєкту «Власна марка». Спеціальне погашення відбулося під час прем’єри стрічки. Про це 13 листопада повідомила Укрпошта.

У центрі сюжету – Святий Миколай, Санта Клаус і прадавній Дух Зими. Вони зустрічаються напередодні свята, щоб вирішити, хто має опікуватися Різдвом. Але випадкове бажання маленької дівчинки Віри стирає цей день із пам’яті людства. Свято зникає, і лише об’єднавшись, герої можуть повернути людям віру в диво.

Головні ролі виконують Іван Бліндар, Михайло Кукуюк, Станіслав Боклан, Аріна Трегуб, Катерина Кузнецова та Роман Луцький. Режисер – Олександр Кірієнко.
«Ми вдячні Укрпошті за партнерство й довіру до нашої історії. Впевнена, що марка з зимовими чарівниками стане маленьким символом свята, який кожен зможе зберегти у себе вдома», – прокоментувала Тетяна Шуліка, продюсерка й співавторка фільму «Вартові Різдва».
Марковий аркуш із дев’яти марок, художній конверт та художню картку можна придбати до 31 грудня у Поштовому маркеті.

Пропонований аркуш — неномерний та включає 9 марок «Вартові Різдва» номіналу U.
Характеристики: