Мобільний оператор Vodafone дав коментар для Інформатора, де пояснив, скільки часу знадобиться, щоб ваш старий номер телефону перейшов комусь іншому
За словами представників пресслужби мобільного оператора Vodafone, після того, як ваш номер телефону стане не активним, він ще 2 роки не буде нікому належати. Таке рішення компанія ухвалила на основі рекомендацій Мінцифри. Детальніше - читайте в Інформаторі.
Чи траплялось вам, що хочете зателефонувати чи написати людині, з якою не спілкувалися вже кілька років? Намагаєтеся з нею зв'язатися, а виявляється, що у такого номера телефону тепер новий власник. Зокрема, подібну схему можуть використовувати й шахраї, щоб через швидкозайм позичити гроші на ім'я попереднього власника номера (якщо знають його дані та мають копії документів), а повертати доведеться йому ж. Ми писали про те, як на неактивну SIM-картку "Київстар" на чоловіка так взяли кредит у "ШвидкоГроші". Але власників номерів Vodafone за такою схемою навряд чи вдасться ошукати.
Як зазначили у відповіді Інформатору, щоб номер абонента Vodafone став неактивним, має пройти певний час. Термін дії номера передплати складає 370 днів з моменту останнього поповнення на суму від 5 грн. За відсутності поповнення, на 371 день по номеру автоматично включається обмеження терміном на 90 днів. Якщо за цей час абонент не поповнить номер, він буде остаточно деактивований. Тобто проходить 460 днів після останнього поповнення рахунку перед тим, як номер стає деактивованим.
Компанія Vodafone підтримала ініціативу Мінцифри, тому і з 2023 року всі без винятку деактивовані номери, якими користувалися абоненти, переводяться в "карантин" на 2 роки. Зважаючи на різні обставини та ситуації, в яких можуть знаходитись клієнти: на фронті, на тимчасово окупованій території, в інших регіонах України або за кордоном, та з метою захисту їх інтересів, з урахуванням вимог безпеки та захисту конфіденційності електронних комунікацій, компанія прийняла рішення про невикористання протягом 2 років всіх деактивованих номерів без додаткових звернень з боку користувачів таких номерів.
Попри обмежений номерний ресурс, компанія йде на такий крок, щоб у такий спосіб підтримати всіх своїх клієнтів та максимально спростити користування послугами під час війни. Для продажу в наших магазинах та на сайті будуть використовуватися лише ті номери, з моменту деактивації яких пройшло 2 роки та більше.
"Для продажу в наших магазинах та на сайті будуть використовуватися лише ті номери, з моменту деактивації яких пройшло 2 роки та більше. Протягом 2 років після деактивації номер може бути проданий тільки при зверненні останнього власника (після проходження ідентифікації). Для цього є окрема сторінка на сайті Відновлення та розблокування номера Vodafone Україна. Крім того, останнім часом для випуску нових стартових пакетів використовуються переважно номерні діапазони, що раніше не були у користуванні, наприклад з новим кодом мережі 75", - зазначають у Vodafone.
Спам-дзвінки — це дзвінки рекламного характеру, коли компанія телефонує без попередньої згоди користувача та рекламує товар або послугу. Тепер кожен українець може звернутися до свого оператора й допомогти заблокувати номер, з якого здійснювали дзвінок.
У Vodafone для такої опції потрібно звернутися до оператора — у застосунку чи за номером: 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 у роумінгу. Як це зробити абонентам "Київстар" та Lifecell - читайте тут. Також можна поскаржитися на гарячу лінію Уряду (1545) або залишити заявку на сайті НКЕК.
Оператор перевірить номер, на який надійшла скарга, і заблокує, якщо він відповідає щонайменше двом критеріям: