Стінг пророкує протистояння між людством та штучним інтелектом
Співак Стінг висловив своє побоювання щодо використання нейромереж у світовій індустрії. На думку музиканта, у найближчі кілька років все людство боротиметься за людську спадщину зі штучним інтелектом. Артист заявив, що нейромережі варто використовувати дуже акуратно.
Останнім часом тема авторства пісень перебуває в центрі уваги у зв'язку із судовим процесом у справі про плагіат Thinking Out Loud/Let's Get It On Еда Ширана в США. Хоча Ширан зрештою виграв справу, на перший план вийшло питання про природу права власності. В інтерв'ю журналу Music Week Стінг висловив свою думку щодо цього:
«Мені було цікаво спостерігати за справою Еда Ширана у Нью-Йорку. Ніхто не може заявляти права на набір акордів. Ніхто не може сказати: "Це мій набір акордів". Присяжним важко це зрозуміти, ось у чому проблема.
Їх може обдурити музикознавець, сказавши: "Тут є чотири ноти, які збігаються". Ні, так не буває. Але всі пісні пов'язані між собою і авторські права з'явилися зовсім недавно. Класичні композитори брали тему в іншого композитора і казали: "Вона заснована на темі Брамса і добре звучатиме". Але тоді не було жодних авторських прав. Тож це була правда: музиканти крадуть один в одного – ми завжди так робили. Я не знаю, хто взагалі може претендувати на володіння ритмом чи набором акордів, це практично неможливо».
Стінг також вважає, що нинішнє покоління авторів пісень отримує недостатню винагороду за свою працю.
«Нам платять лише малу частину того, що ми маємо отримувати. Водночас мені дуже пощастило, бо маю багато пісень. Але якщо у вас тільки одна пісня і ви молодий артист, це складно, практично неможливо. Отже, все це має бути врегульовано між артистами, звукозаписними компаніями та стрімінговими сервісами. На цей час не враховано інтересів усіх сторін».
Стінг також має деякі думки щодо використання штучного інтелекту в музиці та його впливу на індустрію.
«Аналогія для мене – це перегляд фільму з комп'ютерною графікою. Як правило, мені дуже швидко стає нудно, тому що я знаю, що актори не бачать монстра. Так що я відчуваю те саме щодо твору пісень штучним інтелектом. По суті це алгоритм, і він має велику кількість інформації. Але йому не вистачатиме тієї людської іскри, тієї недосконалості, яка робить його унікальною для будь-якого виконавця, тому я не дуже боюся цього.
Багато музичних творів може бути створено штучним інтелектом досить ефективно. Я думаю, що електронна танцювальна музика може створюватись без участі людини. Але твір пісень – це дуже персоналізований процес. Це робота душі, а машини не мають душі. У всякому разі, поки що не мають».
Раніше Інформатор повідомляв, чому репер Diddy щодня виплачує Стінгу п'ять тисяч доларів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.