У ПриватБанку вказують, що жінка звернулась до них тільки на наступний день після того, як їй стало відомо про втрату/крадіжку телефону, тобто бездіяльність з її боку і призвела до втрати коштів з картки
У жінки в маршрутці викрали телефон. Згодом вона вирішила у додатку Приват-24 перевірити наявність її коштів на рахунку, але виявила списання 31 572 гривень. Про це йдеться у рішенні Самарського районного суду Дніпра, опублікованому 18 липня 2025 року.
12.01.2023 року жінка перебувала в маршрутному таксі, де помітила, що у неї із сумки пропав її мобільний телефон марки «Xiaomi Redmi Note 7». Вона зайшла на офіційний сайт ПриватБанку, задля того, щоб перевірити наявність її коштів на банківському рахунку. Оскільки у неї самостійно не вийшло зайти у додаток Приват 24, шляхом входу через комп'ютер та заблокувати свої картки, остання здійснила блокування власних рахунків за допомогою мобільного телефону свого чоловіка. 13.01.2023 року звернулась до відділення ПриватБанку задля того, щоб отримати нові банківські картки і вже там дізналась, що з її розрахункового рахунку були незаконно зняті кошти чотирма операціями 2 676 гривень, 9 632 гривень, 9 632 гривень, 9 632 гривень. Після того як клієнтка повідомила працівникам ПриватБанку, що не робила таких операцій, їй видали нові картки. Гроші їй повернені не були.
"Переказ коштів був здійснений шляхом проходження авторизації. При даній процедурі клієнт вводить дані, вводить тільки йому відомий ключ доступу (пароль/пін-код) і після цього до банку надходить платіжне доручення, відповідно до якого банк здійснює переказ коштів. Позивачка звернулась до АТ КБ "ПриватБанк" тільки на наступний день після того, як їй стало відомо про втрату/крадіжку телефону, тобто бездіяльність з боку позивачки і призвела до втрати коштів з картки. Отже, проведення операцій з переказу коштів за допомогою мобільного додатку Приват-24 здійснюється за умови введення логіну позивача (номер фінансового телефону), паролю входу та разових паролів, отриманих на мобільний номер фінансового телефону позивача. При цьому з заявами про термінове блокування карти шляхом дзвінку на гарячу лінію 3700 особисто позивачкою невідкладно - протягом 15 хвилин з моменту переказу коштів не здійснено. Отже, списання коштів відбувалось з рахунку платника за електронною ідентифікацією електронного платіжного засобу і його користувача та будь-яких порушень зі сторони банку допущено не було", - заявили у ПриватБанку.
Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вона повідомила оператора АТ КБ "ПриватБанк" про викрадення фінансового номера після несанкціонованого списання з її рахунку коштів.
"Позивачка повідомила оператора АТ КБ "ПриватБанк" про викрадення фінансового номеру після несанкціонованого списання з її рахунку коштів. Вказані обставини в сукупності свідчать про недоведеність наявного порушення прав позивачки з боку відповідача АТ КБ "ПриватБанк" при здійсненні платіжних операцій і, відповідно, відсутність підстав для зобов`язання його сплатити вказані позивачкою кошти. Враховуючи, що переказ коштів з карткового рахунку позивачки відбувся внаслідок її необачної поведінки, не надання нею належних та допустимих доказів на підтвердження порушення банком правил проведення розрахункових операцій в процесі переказу коштів з її карткового рахунку, суд вважає безпідставними її вимоги про захист прав, зобов'язання вчинити певні дії", - наголосив суд.