Чоловік втратив з картки 14 818 гривень, операції провели у США, а ПриватБанк виставив борг - що вирішив суд

У ПриватБанку запевняють, що кошти було повернуто на платіжну картку клієнта

ПриватБанк
Клієнт через шахраїв втратив кошти, а ПриватБанк додатково виставив йому борг

Чоловік у додатку Приват-24 помітив зникнення коштів з рахунку в сумі 14 818 гривень, операції провели в США. ПриватБанк виставив йому борг у 119 гривень. Про це йдеться у рішенні Збаразького районного суду Тернопільської області, опублікованому 4 лютого 2025 року.

22.08.2022 року чоловік зайшов у «Приват-24», щоб дізнатись про баланс коштів на його рахунку і побачив, що з його платіжної картки невідомим йому чином списано 14 818 гривень в період з 18.08.2022 року по 22.08.2022 року та є заборгованість перед банком 119 гривень. Ознайомившись із роздруківкою руху коштів у Приват-24 на своєму рахунку з'ясував, що ці кошти були зняті в США за оплату реклами, проживання в готелях цієї країни, за обіди в ресторанах. Дізнавшись про факт зникнення з його рахунку грошей він одразу ж зателефонував на гарячу лінію АТ КБ "ПриватБанк" за телефоном 3700 та у поліцію і повідомив про зняття коштів та просив їх повернути. Оскільки клієнт не губив своєї карточки, не передавав її нікому, не повідомляв своїх пін-кодів, не здійснював покупок в інтернеті, не розраховувався в магазинах оскільки не вміє цього робити, тому вважає, що несанкціонованим зняттям коштів з його рахунку банк порушив його права як споживача банківських послуг, завдав йому значних фінансових, моральних та матеріальних збитків.

"Позивач надалі користується послугами відповідача та визнає факт користування платіжною карткою. Активація карток та користування рахунком свідчать про укладення сторонами договору на визначених ними умовах про надання та обслуговування. Крім того, при здійсненні зазначених переказів оплати послуг та купівлі, які зазначені позивачем як шахрайські, було коректно введено: номер картки, термін її дії та CVV2 код, які були відомі лише позивачу та були достатніми для здійснення платежу через платіжну систему Visa. В ході відпрацювання звернення позивача до банку, останніми згенеровано заявки на повернення коштів до платіжної системи Visa. Результат розгляду заяв був позитивний та 30.10.2022 року, 14.11.2022 року позивачу було повернуто кошти на платіжну картку. Щодо відшкодування майнової та моральної шкоди, позивачем недоведені законні підстави для такого стягнення, позивачем не надано належних та допустимих доказів, які б свідчили, що внаслідок рішень, чи бездіяльності відповідача йому завдана моральна шкода", - заявили у ПриватБанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він не надав належних та допустимих доказів, які б свідчили про те, що внаслідок рішень, дій чи бездіяльності ПриватБанку йому завдана моральна шкода, а тим більше обґрунтування її розміру в грошовому еквіваленті.

"Позивачем не доведені у судовому засіданні обставини, на які він посилається, як на підставу своїх вимог, та судом не здобуто об'єктивних доказів переконливого характеру, які б свідчили про те, що відповідач АТ КБ «ПриватБанк» порушив умови укладеного між сторонами договору надання банківських послуг, вимоги чинного законодавства України, спричинив шкоду, а тому суд приходить до висновку, що в задоволенні його позову до АТ КБ «ПриватБанк» про захист прав споживача фінансово-банківських послуг, визнання протиправних дій банку та скасування заборгованості, зобов'язання повернення безпідставно списаних коштів, відшкодування моральної шкоди, слід відмовити", - наголосив суд. 

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити