У Чилі ухвалили закон про Uber: компанія вже знає, як його обійти

Читать на русском

Кур’єри компанії стануть за суміцництвом її рекламними агентами

Читать на русском
У Чилі ухвалили закон про Uber: компанія вже знає, як його обійти
Кур'єри Uber Eats

Кур’єри компанії стануть за суміцництвом її рекламними агентами

У світі тривають суперечки, чи є Uber транспортною компанією або технологічною платформою. Від цього залежать її юридичні обов’язки зі сторонніми підрядниками. У Чилі минулого тижня Сенат прийняв “Закон про Uber”. Він розглядає компанію як транспортну та вимагає від неї певних обов’язків, таких як страхування всіх автомобілів, пасажирів і водіїв.

Про це повідомляють місцеві ЗМІ.

У 2022 році у Чилі вже прийняли закон, який фактично перетворює всіх працівників концерну, у тому числі водіїв і кур’єрів, на найманих працівників. У цьому законодавчому акті Uber Eats, його материнська компанія Uber і подібні компанії тепер юридично зобов’язані забезпечувати кур’єрів робочим і захисним спорядженням: шоломами, рукавичками та рюкзаками.

«Громадянська відповідальність перевезення людей відрізняється від перевезення, скажімо, гамбургера. Ось чому потрібно було прийняти два закони», – сказала Анжеліка Сальгадо, президент профспілки працівників Cornershop, чилійської програми доставки продуктів, придбаної Uber.

Uber оскаржив закон про працівників, подавши скаргу на Управління праці, департамент Міністерства праці та соціального захисту в листопаді минулого року, заявивши, що є лише посередник між працівниками та клієнтами, і не слід очікувати, що він раптово візьме на себе відповідальність за 18 000 кур'єрів.

Суди швидко відхилили скаргу, але юристи Uber зараз дали цьому раду. У найновішому контракті, який Uber Eats надіслав кур’єрам, йдеться про те, що, одягаючи рюкзаки під брендом Uber Eats для транспортування їжі, які вони повинні придбати самостійно, вони можуть запропонувати «маркетингові послуги та послуги позиціонування бренду для компанії».

Хуан Андрес Кабрера Лілло, засновник Rayo, B2B логістичний стартап із Сантьяго — і, за іронією долі, колишній менеджер з маркетингу в Uber Chile — вважає, що Uber, можливо, намагається уникнути дотримання нових вимог законодавства. Сальгадо каже, що, незважаючи на прийнятий закон про працівників, уряд Чилі все ще не виконує його. Тим часом працівники служби доставки Uber Eats у Чилі, просто одягаючи рюкзаки, фактично є рекламними щитами.

Як раніше повідомляв Інформатор, агрегатор таксі Uber має повністю замінити свій автопарк на електрокари до 2030 року на вимогу мерії Нью-Йорка. Компанія раніше обіцяла перейти на повністю електричний автопарк, але впровадження цього нововведення дається складно.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.