Нью-Йорк зажадав від Uber повністю перейти на електрокари до 2030 року

Читать на русском

У 2021 році Каліфорнія прийняла нові правила, що вимагають від компаній, що займаються райдшерингом, електрифікувати свій автопарк до 2030 року

Читать на русском
Нью-Йорк зажадав від Uber повністю перейти на електрокари до 2030 року
Мер Нью-Йорка Ерік Адамс

У 2021 році Каліфорнія прийняла нові правила, що вимагають від компаній, що займаються райдшерингом, електрифікувати свій автопарк до 2030 року

Агрегатор таксі Uber має повністю замінити свій автопарк на електрокари до 2030 року на вимогу мерії Нью-Йорка. Компанія раніше обіцяла перейти на повністю електричний автопарк, але впровадження цього нововведення дається складно.

Про це Інформатору стало відомо з виступу мера Нью-Йорка Еріка Адамса під час звернення до чиновників міста.

 

Міський голова окреслив напрями розвитку міста за різними напрямками. Зокрема, стосовно екології.

“Громадська безпека означає більше, ніж захист наших вулиць. Це означає захист навколишнього середовища – повітря, яким ми дихаємо, води, яку ми п'ємо, та майбутнього наших дітей та майбутніх поколінь. Надто довго наші робочі райони несли тягар автомагістралей та важкої промисловості, що призвело до забруднення повітря та найвищого рівня захворюваності на астму в країні. Ця екологічна несправедливість є неприйнятною, особливо коли технологія, яка нам потрібна для її зміни, вже існує, - сказав Ерік Адамс, - Ось чому ми прагнемо скоротити викиди, щоб зробити місто здоровішим і стійкішим. Ми також електрифікуємо наш міський автопарк. І ми збираємося піти ще далі, вимагаючи того ж від орендованих автомобілів. Сьогодні ми оголошуємо, що до 2030 Uber і Lyft повинні будуть мати автопарк з нульовим рівнем викидів. Це означає нульовий рівень викидів для більш ніж 100 000 автомобілів на вулицях нашого міста. І це буде досягнуто без будь-яких нових витрат для окремих водіїв. Ми раді, що обидві компанії приймають це зрушення, і ми з нетерпінням чекаємо спільної роботи з ними, щоб досягти цього. Ми також закликаємо ньюйоркців, які ведуть автомобілі, а також перейти на електромобілі, додавши зарядні станції у всіх п'яти районах”.

Звісно, змусити мільйони водіїв, які співпрацюють з Uber та Lyft, перейти на електромобілі, буде непростим завданням. Водії цих сервісів класифікуються як незалежні підрядники, і багато хто використовує свої особисті автомобілі не тільки для однієї, а й для кількох компаній, що працюють за принципом гіг-економіки. Крім того, електромобілі, як правило, дорожчі, ніж автомобілі з бензиновим двигуном, незважаючи на те, що їх заправка та обслуговування обходяться дешевше. Такі високі початкові витрати можуть утруднити перехід для багатьох водіїв, які зазвичай працюють із неймовірно низькою маржею, пише theverge.

«Ми вітаємо прагнення мера скоротити викиди — важливу мету, яку ми поділяємо, — додає у своїй заяві старший директор з політики Uber Джош Голд. — Uber домагається справжнього прогресу в тому, щоб стати першою мобільною платформою з нульовим рівнем викидів у Північній Америці і має зробити ще багато».

Обидві компанії вже стимулюють своїх водіїв перейти на електрокари через партнерські відносини з компаніями з прокату автомобілів, наприклад Hertz, або встановлення більш високих тарифів для водіїв електромобілів.

У лютому 2022 року компанія Electreon Wireless оголосила, що будує в Детройті ділянку дороги довжиною понад 1,5 км, яка заряджатиме електромобілі. Інфраструктура заряджання залишається серйозною перешкодою для поширення електромобілів. 
Нью-Йорк — не перший уряд, який потребує повністю електричного автопарку. У 2021 році Каліфорнія прийняла нові правила, що вимагають від компаній, що займаються райдшерингом, електрифікувати свій автопарк до 2030 року - за кілька років до того, як штат планує повністю заборонити продаж нових автомобілів із бензиновим двигуном.

Як раніше повідомляв Інформатор, генеральний директор Uber Technologies Inc Дара Хосровшахі розповів у Давосі про майбутнє налаштування автомобілів для спільного використання та доставки. Компанія працює з автовиробниками над створенням недорогих електромобілів, що є частиною його зусиль з електрифікації автопарку компанії. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.