"Скільки треба жити святим духом?": клієнти ПриватБанку масово скаржаться на проблеми зі зняттям арешту з рахунків

Клієнти ПриватБанку стали скаржитися на повільне розблокування арешту рахунків

ПриватБанк
Клієнти ПриватБанку масово скаржаться на проблеми з арештом рахунків

Клієнти ПриватБанку почали масово скаржитися на проблеми з отриманням доступу до арештованих рахунків. Йдеться про кошти, які фінустанови мають право арештовувати у боржників. Проте рахунки повинні розблокувати, коли виконавча служба ухвалює відповідне рішення. Тепер деякі клієнти ПриватБанку скаржаться на те, що не можуть отримати доступ до грошей. 

Однак клієнти ПриватБанку почали скаржитися, що це не відбувається одразу. Один з клієнтів банку на порталі Мінфін написав про те, що арешт наклали на його картку з заробітною платнею. Постанова була відправлена 16 червня, а банк отримав її 21 червня.

"Це мій єдиний дохід за який я живу. Скільки треба жити святим духом, щоб нарешті зняв банк арешт з мого рахунку?", – питає клієнт. 

Представники ПриватБанку зазначили, що процедура відбувається не одразу. Експерти перепросили та підказали, що видаткові операції відбуваються до 10 днів. 

"Приносимо вибачення за очікування. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів)", – відповіли на скаргу представники ПриватБанку. 

Люди скаржаться на арешт рахунків
Люди скаржаться на арешт рахунків

Ще одна клієнтка розповіла, що 23 червня ПриватБанк отримав постанову про зняття арешту з її рахунку. Водночас, за словами жінки, додзвонитися до операторів практично нереально, а банк "досі не бачить постанови". 

"На цей рахунок надходять кошти на дитину. Скільки ще мені чекати розблокування рахунку?", – цікавиться клієнтка. 

Представники ПриватБанку на це відповіли лише те, що арешт з рахунку буде знято після надходження до фінустанови постанови про зняття арешту від виконавчої служби (або від приватного виконавця). 

Клієнти не можуть отримати доступ до грошей
Клієнти не можуть отримати доступ до грошей

При цьому деякі клієнти й самі радять, що робити в таких випадках. Один з клієнтів банку порадив перевірити в застосунку Приват24 статус заяви або постанови. Це можна зробити через функцію "Налаштування". Далі потрібно обрати "Комунікації-Заявки". Представники банку повинні надати доступ на наступний день після отримання судового рішення, але регламентом у нього є 10 днів на відкриття рахунку. 

Зміни у банківській сфері України

У Національному банку України вирішили змінити правила переказу коштів та поповнення банківських рахунків через термінали. Тепер для поповнення рахунків у ПриватБанку, Монобанку, Сенс та інших потрібно вказувати номер телефону отримувача коштів у квитанції. Очікується, що такі зміни покращать контроль над джерелом надходження коштів. При цьому правила не стосуються випадків, коли це комунальні послуги, рахунки за інтернет, телебачення, квитки на залізничний транспорт, податки, штрафи, адміністративні послуги та інші платежі. 

Представники ПриватБанку розіслали клієнтам попередження про шахрайські схеми з виплатами громадянам, які постраждали від війни, грошовими виграшами тощо. Експерти зауважили, що такі повідомлення аферисти часто розсилають через месенджери та соціальні мережі. Спеціалісти закликають перевіряти адресу сайту на правильність написання, нікому не називати номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV-код картки, а також пароль, який надходить через повідомлення. 

Нагадаємо, раніше ПриватБанк обмежив видачу готівки в банкоматах

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube