Ощадбанк похвалився нагородою та наразився на критику

Зазначається, що оцінка проводилась всебічно: шляхом відкритого голосування та аналізу кейсів від експертного журі

Ощадбанк
Ощадбанк здобув нагороди у номінаціях "Комунікація в соцмережах" та "Проєкт B2G", але у коментарях нарвався на критику з боку користувачів

Ощадбанк визнали найкращим у номінаціях "Комунікація в соцмережах" та "Проєкт B2G". Однак у коментарях фінустанову розкритикували. Там вже відреагували на негатив. 

Як йдеться у повідомленні Ощадбанку, минулого тижня визначили переможців конкурсу PR-кейсів від MMR - Marketing Media Review. Було багато цікавих кейсів від потужних українських компаній, які долучились до участі.

"Радості немає меж, адже Ощадбанк здобув нагороди за всіма номінаціями, в яких брав участь", - наголосили у фінустанові. 

  • Моя найбільша банківська спільнота України перемогла в номінації "Комунікація в соцмережах". На сторінці в Instagram — життя банку в різних містах країни, у Facebook — найактивніше ком'юніті та інтегрований AI, а ще трендовий ТікТок.
  • Мій банк презентував найкращу практику взаємодії бізнесу з державою "Проєкт B2G". Завдяки комунікаційній складовій програми "Територія розвитку" залучають бізнеси до спільних з місцевою владою програм фінансової підтримки підприємців, а також поширюють проєкт на нові регіони.

Зазначається, що оцінка проводилась всебічно: шляхом відкритого голосування та аналізу кейсів від експертного журі. Це означає, що переможці обирались як професіоналами PR-сфери, так і за допомогою всіх охочих.

Критика Ощадбанку

У коментарі один з користувачів радить Ощадбанку порахувати кількість реакцій на їхні пости при 300 тисячі підписників. На відключений чат на сторінці,  швидкість реакції модераторів на тегання сторінки, точніше її відсутність.

"От розсмішили - переможці "Комунікація в соцмережах", - вказав користувач. 

В Ощадбанку вказали, що їхній співробітник надав користувачу відповідь і на його особистій сторінці та під публікацією нижче. Крім того, з запуском нового додатку рівень захисту абсолютно не впав.

"Як і раніше, якщо клієнт дотримується базових правил користування фінансовими сервісами, ніхто і ніяк не зможе отримати доступ до його коштів. Зазначимо також, що у своїх комунікаціях у соціальних мережах компанії використовують різні моделі. Ми ж, протягом багатьох років, використовуємо модель відповідей з особистих сторінок", - заявили в Ощадбанку. 

Інша користувачка говорить про два місяці відвідувань банку. Проблема не вирішена.

"Знову не працює якась програма. Про клієнта забувають, хоч говорять, що зателефонують. Реклама класна. Але надання послуг", - акцентувала користувачка. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Останні новини

Дніпрянка вимагає ДТЕК скасувати 93 384 гривень боргу за світло - що вирішив суд

Яке сьогодні, 27 липня, свято: День медика та гамбургера

В Росії прорвало чергову дамбу: "плаває" Челябінська область

Турбота вилікує сумний світ - гороскоп на 27 липня

Причина сміховинна: прем'єр Румунії спробував виправдатися, чому його країна не збиває російські БПЛА

Прем'єр Індії скоро може відвідати Україну з візитом – ЗМІ

Абсолютно проукраїнський: заступник голови Нацполіції розповів про підозрюваного у вбивстві Фаріон

Росія почала запускати над Україною БПЛА з фанери: в ГУР пояснили, навіщо

НАБУ оголосили підозри колишнім нардепу та заступнику міністра енергетики через зловживання на 12 мільйонів

Зеленський підписав закон про генератори: зарядні станції ввозитимуть без мита

Більше без Гагаріна та Шолохова: у Харкові перейменували три станції метро і майже 50 вулиць

У Раді заявили, що українські військові можуть залишитися без зарплат вже у вересні

Більше новин
Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube