Ощадбанк похвалився нагородою та наразився на критику

Читать на русском

Зазначається, що оцінка проводилась всебічно: шляхом відкритого голосування та аналізу кейсів від експертного журі

Читать на русском
Ощадбанк
Ощадбанк здобув нагороди у номінаціях "Комунікація в соцмережах" та "Проєкт B2G", але у коментарях нарвався на критику з боку користувачів

Зазначається, що оцінка проводилась всебічно: шляхом відкритого голосування та аналізу кейсів від експертного журі

Ощадбанк визнали найкращим у номінаціях "Комунікація в соцмережах" та "Проєкт B2G". Однак у коментарях фінустанову розкритикували. Там вже відреагували на негатив. 

Як йдеться у повідомленні Ощадбанку, минулого тижня визначили переможців конкурсу PR-кейсів від MMR - Marketing Media Review. Було багато цікавих кейсів від потужних українських компаній, які долучились до участі.

"Радості немає меж, адже Ощадбанк здобув нагороди за всіма номінаціями, в яких брав участь", - наголосили у фінустанові. 

  • Моя найбільша банківська спільнота України перемогла в номінації "Комунікація в соцмережах". На сторінці в Instagram — життя банку в різних містах країни, у Facebook — найактивніше ком'юніті та інтегрований AI, а ще трендовий ТікТок.
  • Мій банк презентував найкращу практику взаємодії бізнесу з державою "Проєкт B2G". Завдяки комунікаційній складовій програми "Територія розвитку" залучають бізнеси до спільних з місцевою владою програм фінансової підтримки підприємців, а також поширюють проєкт на нові регіони.

Зазначається, що оцінка проводилась всебічно: шляхом відкритого голосування та аналізу кейсів від експертного журі. Це означає, що переможці обирались як професіоналами PR-сфери, так і за допомогою всіх охочих.

Критика Ощадбанку

У коментарі один з користувачів радить Ощадбанку порахувати кількість реакцій на їхні пости при 300 тисячі підписників. На відключений чат на сторінці,  швидкість реакції модераторів на тегання сторінки, точніше її відсутність.

"От розсмішили - переможці "Комунікація в соцмережах", - вказав користувач. 

В Ощадбанку вказали, що їхній співробітник надав користувачу відповідь і на його особистій сторінці та під публікацією нижче. Крім того, з запуском нового додатку рівень захисту абсолютно не впав.

"Як і раніше, якщо клієнт дотримується базових правил користування фінансовими сервісами, ніхто і ніяк не зможе отримати доступ до його коштів. Зазначимо також, що у своїх комунікаціях у соціальних мережах компанії використовують різні моделі. Ми ж, протягом багатьох років, використовуємо модель відповідей з особистих сторінок", - заявили в Ощадбанку. 

Інша користувачка говорить про два місяці відвідувань банку. Проблема не вирішена.

"Знову не працює якась програма. Про клієнта забувають, хоч говорять, що зателефонують. Реклама класна. Але надання послуг", - акцентувала користувачка. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.