“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Зазначається, що оцінка проводилась всебічно: шляхом відкритого голосування та аналізу кейсів від експертного журі
Ощадбанк визнали найкращим у номінаціях "Комунікація в соцмережах" та "Проєкт B2G". Однак у коментарях фінустанову розкритикували. Там вже відреагували на негатив.
Як йдеться у повідомленні Ощадбанку, минулого тижня визначили переможців конкурсу PR-кейсів від MMR - Marketing Media Review. Було багато цікавих кейсів від потужних українських компаній, які долучились до участі.
"Радості немає меж, адже Ощадбанк здобув нагороди за всіма номінаціями, в яких брав участь", - наголосили у фінустанові.
Зазначається, що оцінка проводилась всебічно: шляхом відкритого голосування та аналізу кейсів від експертного журі. Це означає, що переможці обирались як професіоналами PR-сфери, так і за допомогою всіх охочих.
У коментарі один з користувачів радить Ощадбанку порахувати кількість реакцій на їхні пости при 300 тисячі підписників. На відключений чат на сторінці, швидкість реакції модераторів на тегання сторінки, точніше її відсутність.
"От розсмішили - переможці "Комунікація в соцмережах", - вказав користувач.
В Ощадбанку вказали, що їхній співробітник надав користувачу відповідь і на його особистій сторінці та під публікацією нижче. Крім того, з запуском нового додатку рівень захисту абсолютно не впав.
"Як і раніше, якщо клієнт дотримується базових правил користування фінансовими сервісами, ніхто і ніяк не зможе отримати доступ до його коштів. Зазначимо також, що у своїх комунікаціях у соціальних мережах компанії використовують різні моделі. Ми ж, протягом багатьох років, використовуємо модель відповідей з особистих сторінок", - заявили в Ощадбанку.
Інша користувачка говорить про два місяці відвідувань банку. Проблема не вирішена.
"Знову не працює якась програма. Про клієнта забувають, хоч говорять, що зателефонують. Реклама класна. Але надання послуг", - акцентувала користувачка.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.