"Ізраїль та Іран так давно воюють, що вже не знають, що, [хай йому грець], вони роблять", - сказав Трамп.
Я хочу, щоб цей трек став тим, що люди кидатимуть одне одному зі словами: «Коханий/кохана, дивись, це про нас». Бо він про те, як ми любимо навіть через відстань, через труднощі. Хочу, щоб ця пісня стала першим танцем на весіллях, нагадуючи, що ні війна, ні час, ні будь-які перешкоди не здатні зупинити справжнє кохання.
Зазначається, що оцінка проводилась всебічно: шляхом відкритого голосування та аналізу кейсів від експертного журі
Ощадбанк визнали найкращим у номінаціях "Комунікація в соцмережах" та "Проєкт B2G". Однак у коментарях фінустанову розкритикували. Там вже відреагували на негатив.
Як йдеться у повідомленні Ощадбанку, минулого тижня визначили переможців конкурсу PR-кейсів від MMR - Marketing Media Review. Було багато цікавих кейсів від потужних українських компаній, які долучились до участі.
"Радості немає меж, адже Ощадбанк здобув нагороди за всіма номінаціями, в яких брав участь", - наголосили у фінустанові.
Зазначається, що оцінка проводилась всебічно: шляхом відкритого голосування та аналізу кейсів від експертного журі. Це означає, що переможці обирались як професіоналами PR-сфери, так і за допомогою всіх охочих.
У коментарі один з користувачів радить Ощадбанку порахувати кількість реакцій на їхні пости при 300 тисячі підписників. На відключений чат на сторінці, швидкість реакції модераторів на тегання сторінки, точніше її відсутність.
"От розсмішили - переможці "Комунікація в соцмережах", - вказав користувач.
В Ощадбанку вказали, що їхній співробітник надав користувачу відповідь і на його особистій сторінці та під публікацією нижче. Крім того, з запуском нового додатку рівень захисту абсолютно не впав.
"Як і раніше, якщо клієнт дотримується базових правил користування фінансовими сервісами, ніхто і ніяк не зможе отримати доступ до його коштів. Зазначимо також, що у своїх комунікаціях у соціальних мережах компанії використовують різні моделі. Ми ж, протягом багатьох років, використовуємо модель відповідей з особистих сторінок", - заявили в Ощадбанку.
Інша користувачка говорить про два місяці відвідувань банку. Проблема не вирішена.
"Знову не працює якась програма. Про клієнта забувають, хоч говорять, що зателефонують. Реклама класна. Але надання послуг", - акцентувала користувачка.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.