Якщо прості методи не допомагають, спробуйте перевести з посади на посаду або навіть звільнити та прийняти на роботу знову
Прийняли працівник два тижні тому, але Дія не підтягує його для можливості бронювання. Профільне видання Кадроленд пояснює, що можна зробити.
В першу чергу, слід уточнити, чи вчасно ви подали відповідні відомості до ПФУ. Відомі випадки, коли відомості подали через два-три дні після прийняття на роботу і роботодавець так і не зміг забронювати працівника. Довелося звільняти, потім приймати знову і вчасно подавати відомості.
Відповідно до пп. 4 п. 2 постанови КМУ від 22.11.2024 №1332 відомості до ПФУ подаються не пізніше наступного дня після змін у трудових відносинах.
"Органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, не пізніше ніж протягом наступного дня після прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору подають Пенсійному фонду України відповідні відомості через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі з обов’язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису".
Якщо «Дія» не підтягує працівника для бронювання, слід також перевірити правильність введених даних та наявність працівника в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних і резервістів (далі – Реєстр «Оберіг»). Альтернативно, можна звернутися до служби підтримки «Дія» та ПФУ.
Якщо після подання заяви на бронювання працівників з’являється результат: «Особу не працевлаштовано на підприємстві», або після подання заяви на отримання Відомостей про працівників з реєстру «Оберіг» на порталі Дія потрібної особи немає в переліку, це означає одне з двох:

У такому випадку працівнику потрібно самому оновити свої дані у застосунку Резерв+. Що потрібно зробити:
Після надсилання запиту працівник отримає сповіщення з результатом.
Можна ще спробувати оновити дані на порталі ПФУ в Реєстрі застрахованих осіб. Це потрібно зробити працівнику онлайн чи особисто під час відвідин ПФУ. Можливо після останніх оновлень у ПФУ йде неспівпадіння певних відомостей. Наприклад у ПФУ може бути інформація зі старого паспорта, а працівник вже давно одержав новий.
За досвідом у багатьох випадках наведені поради допомагають «побачити» працівника і подати його на бронювання. Якщо ж і ці методи не допомагають, спробуйте перевести з посади на посаду або навіть звільнити та прийняти на роботу знову. Не забудьте вчасно подати відомості до ПФУ. Після подібних маніпуляцій працівників таки вдається забронювати. Головне, щоб за цей час в реєстрі «Оберіг» не з'явився статус «порушення» чи «розшуку».
Як повідомляв Інформатор, Зміна умови та термінів бронювання, різні умови для підтвердження критичності — усе це плутає керівників підприємств. Щоб бронювання працювало не лише швидко, а й зрозуміло, команда Мінцифри зробила детальний гайд з покроковою інструкцією щодо бронювання та підтвердження критичності для керівників підприємств.