Ощадбанк три роки списував комісію з неактивного рахунку клієнта - чи повернув суд гроші

Читать на русском

Клієнт Ощадбанку вказав, що підставою для списання є встановлена тарифами банку комісія, яка з моменту підписання заяви зросла із 10 гривень до 100 гривень, при цьому жодного інформування про зміну умов договору не було

Читать на русском
Ощадбанк
Суд задовольнив позов чоловіка, тож з акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" на його користь стягнуть 1 580 гривень

Клієнт Ощадбанку вказав, що підставою для списання є встановлена тарифами банку комісія, яка з моменту підписання заяви зросла із 10 гривень до 100 гривень, при цьому жодного інформування про зміну умов договору не було

Клієнт Ощадбанку вимагає повернути йому 1 580 гривень. Ці кошти списали з його рахунку у період з 2018 по 2021 роки. У фінустанові наголошують, що списання комісії за обслуговування неактивного карткового рахунку є правомірним.

Як наголошується у рішенні Червоноградського міського суду Львівської області, чоловік вирішив перевірити баланс на картці Ощадбанку та помітив відсутність коштів. Він звернувся до відділення фінустанови із запитами щодо отримання інформації про рух коштів по картковому рахунку, однак відповідь надали лише на третій запит, до того ж частково.

Чоловік з'ясував, що за період з 29.05.2018 року по 14.10.2021 року банк списав з його карткового рахунку 1 580 гривень. Він вказав, що підставою для цього є встановлена тарифами фінустанови комісія, яка з моменту підписання заяви зросла із 10 гривень до 100 гривень, при цьому жодного інформування про зміну умов договору не було.

Позиція Ощадбанку 

Представник фінустанови зазначив, що 13.04.2018 року на сайті банку розміщено повідомлення про внесення змін до тарифів за обслуговування поточного рахунку з використанням платіжних карток, які набирають чинності з 14.05.2018 року. Аналогічне за змістом повідомлення було розмішене на сайті банку і 01.06.2020 року, згідно з яким за новою редакцією тарифи починають діяти з 01.07.2020 року. За період з 25.04.2018 року до 19.03.2019 року за картковим рахунком клієнта значиться списання 210 гривень комісії за обслуговування неактивного карткового рахунку (1х10 + 10х20 = 210 гривень), за період з 26.07.2019 року до 14.10.2021 року 1 720 гривень, в цілому за періоди з 25.04.2018 року до 19.03.2019 року, з 26.07.2019 року до 14.10.2021 року значиться списання 1 930 гривень.

"Дії банку щодо списання комісії за обслуговування неактивного карткового рахунку є правомірними, адже повністю відповідають умовам договору", - наголосив представник Ощадбанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд задовольнив позов чоловіка. З акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" на його користь стягнуть 1 580 гривень.

"Представник відповідача подав заяву про застосування наслідків спливу позовної давності до частини вимог клієнта про стягнення комісії за обслуговування неактивного карткового рахунку за період до 23.06.2019 року, оскільки такий стосується правовідносин поза межами трирічного строку до дати пред'явлення позову від 23.06.2022 року. Проте, як встановлено в ході розгляду даної справи позивач дізнався про порушення своїх прав травні 2022 року, після отримання інформації, наданої акціонерним товариством "Державний ощадний банк України", що стверджується матеріалами справи. З даним позовом звернувся в суд 28.06.2022 року, тому строк позовної давності позивачем не пропущено. Відтак, позов підлягає задоволенню", - заявили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.