В Укрпошті відреагували на коментар жінки
Жінка вирішила відправити посилку, але операторка Укрпошти їй відмовила через невідповідну упаковку. Вона більше не хоче обслуговуватися у цього поштового оператора. Відповідний коментар клієнтка залишила 3 серпня під публікацією компанії.
Вона вважає, що операторка Укрпошти хотіла примусити її купити коробку або пакет у відділенні. Одна жінка до цього відправляла посилку в тому самому пакуванні і проблем не було.
"У відділенні №36014 відмовились надати послугу. 03.08.2025 року операторка відмовилась надати мені послугу, не прийняла посилку на відправлення. Принесла ідеально упаковану посилку, як тільки сказала "Доброго дня, ОЛХ доставка", у відповідь отримала "Я не прийму, це не упаковка", на питання, що не так з упаковкою, відповідь одна: "Це не упаковка" і незадоволене обличчя. Відчуття, що принципово, хотіла примусити купити коробку або пакет у відділенні. Я сказала "ви ж навіть не запитали, що всередині", їй абсолютно було начхати. В середині була упакована маленька жіноча шкіряна сумочка, упакована в пухирчасту плівку і ще у два шари поліетилену, зверху загорнута в картон однотонного кольору і обмотана скотчем. За добу до цього відправляла глюкометр, загорнутий був у два шари паперу, картон і скотч, ніяких проблем не було з відправкою. До цього кавоварку і ламелі відправляла, теж сама пакування, все було добре. Просила іншого оператора прийняти посилку, вона ігнорувала, потім відповіла "Ну ви ж бачите, що кажуть". Ні я, ні мої родичі не будуть більше клієнтами Укрпошти. Стресу в житті вистачає зараз всім, і прийти на пошту, щоб отримати додатковий стрес на рівному місці ? Ні, дякую", - скаржиться жінка.
В Укрпошті відреагували на коментар жінки. Однак там не змогли пояснити, чому відмовились приймати її посилку.
"Викладена у вашому зверненні інформація взята до уваги та, з нашої сторони, буде докладено максимум зусиль для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Зі свого боку, ми приносимо вам щирі вибачення за завдані незручності", - заявили в Укрпошті.
Укрпошта має певні правила щодо пакування посилок, які необхідно дотримуватися для забезпечення безпеки та збереження відправлень під час транспортування, тому враховуйте:
Упакування поштових відправлень — комплекс операцій із розміщення вкладення у пакувальну тару (коробку з гофрованого картону, тубус, мішок, поліетиленову плівку), упакування окремих елементів вкладення, обклеювання скотчем. За упакування працівником об'єкта поштового зв'язку міжнародних поштових відправлень додатково стягується плата відповідно до чинних тарифів на послуги поштового зв'язку та інші послуги. Відправник може обирати паковання поштового відправлення залежно від його виду, а також форми й характеру вкладення, з урахуванням часу на пересилання та інших умов, а також унеможливлення заподіяння шкоди працівникам поштового зв’язку або третім особам, забруднення чи пошкодження інших поштових відправлень і поштового обладнання. Відповідальність за забезпечення належного паковання поштового відправлення покладається на відправника. Предмети, які вкладаються, не мають переміщуватися, тертися та битися один об один або об стінки паковання. Усі пустоти треба заповнювати наповнювачем (пінопластовим ущільнювачем, повітряно-бульбашковою плівкою, гофрокартоном).
Поштове відправлення у заводському пакованні, яке відповідає вимогам цього Порядку, може додатково не пакуватися. Для упакування внутрішніх поштових відправлень використовуються коробки з гофрованого картону, тубуси, конверти, поліетиленові пакети, пакети з повітряною вставкою, цупкий папір, поліпропіленові мішки тощо (зразки пакувальної тари, що використовується в об’єктах поштового зв’язку при прийманні відправлень для пересилання, розміщуються на сайті АТ «Укрпошта»).