“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
ТД "АвтоКрАЗ" ще декілька років тому був активним учасником державних закупівель
Господарський суд Полтавської області 10 жовтня визнав банкрутом ТОВ "Торговий дім АвтоКрАЗ". Це колишній офіційний дилер Кременчуцького автомобільного заводу. Провадження у справі відкрили ще у 2020 році.
Як повідомляє Ліга.Бізнес, ще декілька років тому ТД "АвтоКрАЗ" був активним учасником державних закупівель. За даними Dozorro, фірма взяла участь у 325 тендерах на Prozorro, за результатами яких підписано 63 договори на 941 мільйона гривень.
ПрАТ "АвтоКрАЗ" належало українському бізнесмену Костянтину Жеваго. З грудня 2022 року завод перейшов під контроль держави. АвтоКрАЗ – найбільший в Україні виробник великовантажних вантажівок – цивільних і військових. У 2018 році за позовом Ощадбанку проти ПрАТ "АвтоКрАЗ" також було порушено справу про банкрутство. Вона стосується кредиту, виданого підприємству ще у 2008 році.
Жеваго планує оскаржити націоналізацію кременчуцького автомобільного заводу АвтоКрАЗ. Про це він розповідав у інтерв'ю Forbes Україна. Він уже планує "діяти в межах чинного законодавства".
Також Жеваго анонсував позов до Верховного Суду. Він назвав "брехнею" заяву колишнього міністра оборони про те, що причиною націоналізації АвтоКрАЗу є затягування і невиконання державного замовлення у 2022 році. За його словами, в Міноборони нібито не хотіли платити курсову різницю після того, як курс зріс до 36 гривні за долар, а контракти укладали за курсом 28 гривень за долар. Підприємство було готове надати гарантії виконання держзамовлення, але на умовах передоплати.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.