Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Розповідаємо все, що відомо про опитування
Національний банк України замовить соціологічне опитування вартістю до 591 тисячі гривень. Про це Інформатор пише з посиланням на сайт державних закупівель ProZorro. Що хочуть дізнатися банкіри – читайте у матеріалі.
До 25 серпня бажаючі соціологічні компанії можуть подати свої документи для участі у конкурсі на проведення дослідження від Нацбанку.
Результати самого дослідження з аналітикою переможець надасть до 15 грудня, а проведе його у листопаді. Максимальна вартість соцопитування закладається на рівні 591 тис. 232 грн.
Позмагатися за замовлення від НБУ зможуть лише соціологічні компанії з досвідом проведення всеукраїнських опитувань громадської думки.
Загальноукраїнське соціологічне дослідження є основним інструментом визначення ставлення населення України до Національного банку. НБУ прагне дізнатися більше про те, що знає про нього населення, як сприймає установу та ставиться до неї.
Соціологам потрібно буде з’ясувати, що знає населення про мету, цілі та види діяльності НБУ; наскільки довіряє йому і в чому полягають причини довіри/недовіри до НБУ, чи вважає його компетентним та чесним; що знає про економічні та фінансові функції, які виконує Нацбанк; які канали комунікації потрібно використовувати Нацбанку для інформування населення; як вплинуло повномасштабне російське вторгнення у 2022 році на ставлення до Нацбанку; .
Необхідно буде оптати 2000 людей по телефону. Одне інтерв’ю з кожним опитаним займатиме до 30 хвилин.
Вперше подібне дослідження провели у серпні 2019 року. Проведення нового дослідження дозволить зрозуміти, як змінюється ставлення населення до Нацбанку.
Від результатів дослідження буде залежати те, як Нацбанк у майбутньому буде комунікувати з громадянами.
У 2020 році у подібному тендері перемогла компанія Info Sapiens (ТОВ «Інфо Сапієнс»), у 2021 році – ТОВ «Центр стратегічного розвитку територій».
Дмитро Чернишов