У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Розповідаємо все, що відомо про опитування
Національний банк України замовить соціологічне опитування вартістю до 591 тисячі гривень. Про це Інформатор пише з посиланням на сайт державних закупівель ProZorro. Що хочуть дізнатися банкіри – читайте у матеріалі.
До 25 серпня бажаючі соціологічні компанії можуть подати свої документи для участі у конкурсі на проведення дослідження від Нацбанку.
Результати самого дослідження з аналітикою переможець надасть до 15 грудня, а проведе його у листопаді. Максимальна вартість соцопитування закладається на рівні 591 тис. 232 грн.
Позмагатися за замовлення від НБУ зможуть лише соціологічні компанії з досвідом проведення всеукраїнських опитувань громадської думки.
Загальноукраїнське соціологічне дослідження є основним інструментом визначення ставлення населення України до Національного банку. НБУ прагне дізнатися більше про те, що знає про нього населення, як сприймає установу та ставиться до неї.
Соціологам потрібно буде з’ясувати, що знає населення про мету, цілі та види діяльності НБУ; наскільки довіряє йому і в чому полягають причини довіри/недовіри до НБУ, чи вважає його компетентним та чесним; що знає про економічні та фінансові функції, які виконує Нацбанк; які канали комунікації потрібно використовувати Нацбанку для інформування населення; як вплинуло повномасштабне російське вторгнення у 2022 році на ставлення до Нацбанку; .
Необхідно буде оптати 2000 людей по телефону. Одне інтерв’ю з кожним опитаним займатиме до 30 хвилин.
Вперше подібне дослідження провели у серпні 2019 року. Проведення нового дослідження дозволить зрозуміти, як змінюється ставлення населення до Нацбанку.
Від результатів дослідження буде залежати те, як Нацбанк у майбутньому буде комунікувати з громадянами.
У 2020 році у подібному тендері перемогла компанія Info Sapiens (ТОВ «Інфо Сапієнс»), у 2021 році – ТОВ «Центр стратегічного розвитку територій».
Дмитро Чернишов