Коронавірусний експеримент: в Іспанії провели рок-концерт, щоби перевірити, скільки людей захворіє COVID-19

Читать на русском

У якості прохідного квитка — негативний тест на COVID-19

Читать на русском
Коронавірусний експеримент: в Іспанії провели рок-концерт, щоби перевірити, скільки людей захворіє COVID-19

У якості прохідного квитка — негативний тест на COVID-19

Ще наприкінці березня цього року в Барселоні вирішили провести експеримент: провести масштабний концерт, щоби зрозуміти, скільки людей за підсумком «підхоплять» коронавірус. У якості прохідного квитка — негативний тест на COVID-19. З того дня пройшов рівно місяць, тому час поговорити про результати дослідження.

Як пише BBC, концерт відбувся ще 28 березня. Обов’язковою була наявність документів, негативного результату тесту на коронавірус, який попередньо розсилали на мобільні телефони, а також проходження температурного скринінгу — повідомляє Інформатор. До слова, персонал місцевої лікарні розгорнув кілька наметів з експрес-тестами для тих, хто не здавав його напередодні. Загалом на стадіоні зібралося приблизно 5 тисяч осіб.

Єдине, що попросили зробити організатори — всім надіти медичні маски. Решту обмежень дотримуватися не потрібно було. Вечірка тривала всю ніч. Через 14 днів, дослідники дали перші результати: позитивний результат на COVID-19 по закінченню часу отримали лише 6 осіб. Водночас медики схиляються до висновку, що четверо з хворих були інфіковані в іншому місці, а не на самому заході.

Крім того, дослідники зазначили, що рівень зараження серед відвідувачів концерту вдвічі нижче, ніж серед людей того ж віку в Барселоні загалом. До того ж за словами фахівця з інфекційних захворювань, немає ніяких ознак можливої передачі інфекції. 

Концерт в Испании

Раніше ми повідомляли про те, що в Індії виявили штам коронавірусу з подвійною мутацією.

Також повідомляли, що Туреччина ввела цілодобову комендантську годину через ситуацію з коронавірусом. Вона буде діяти до 26 квітня.

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.