Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Минулого місяця в країну завезли близько 380 тонн палива
Зниження цін на пальне та відсутність черг на АЗС можна очікувати в Україні після збільшення імпорту. Зараз ситуація з пальним поступово стабілізується.
Про це в ефірі телемарафону повідомила міністерка економіки України Юлія Свириденко, передає Інформатор.
Обсяги імпорту:
"Ми поступово насичуємо ринок — з західних областей на схід. На заході ми фіксуємо, що майже відсутні черги і ринок повністю насичений. Залишається ще проблематика зі східними областями і ми над цим працюємо, цього можна досягнути лише за рахунок ще більшого обсягу імпорту", - сказала Свириденко.
За її словами, насичення ринку достатньою кількістю пального також вплине на вартість. Після зникнення дефіциту можна очікувати зменшення цін на АЗС.
"Ми відпустили ціноутворення, ми прибрали адміністративний бар'єр. Зараз ціна регулюється попитом і пропозицією. По газу на 2 гривні знизилася ціна. Якщо і далі відбуватиметься таке насичення ринку, таким темпом, як за останні три місяці, то ми очікуємо, що ціна буде знижена і на дизель, і на бензин", - підкреслила Свириденко.
Вона додала, що країна зараз повністю залежить від імпортованого ресурсу, оскільки окупанти знищили Кременчуцький НПЗ і він зараз не працює. Тому зараз виділяють певну пріоритетність у забезпеченні пальним. Спочатку його надають військовим, комунальним службам, на потреби посівної та збиральної компаній, а лише тоді насичують паливом АЗС.
"Для операторів АЗС дуже важливий такий фактор, як кількість днів запасу. У нас у критичні моменти кількість днів запасу було 2-3 дні. Зараз це 6-7 днів, у довоєнний період це було 14 днів. Коли в операторів АЗС будуть запаси на достатньому рівні - ми зможемо констатувати, що черги на АЗС мають зникнути", - резюмувала Свириденко.
Нагадаємо, Кабмін скасував держрегулювання цін на бензин та дизпаливо. Крім того, в Україні розпочали перевірки АЗС через високі ціни на паливо.
Також Інформатор писав, що у Сумах через нестачу палива автобуси їздитимуть лише у години пік.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
Заголовне фото: з відкритих джерел