“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Минулого місяця в країну завезли близько 380 тонн палива
Зниження цін на пальне та відсутність черг на АЗС можна очікувати в Україні після збільшення імпорту. Зараз ситуація з пальним поступово стабілізується.
Про це в ефірі телемарафону повідомила міністерка економіки України Юлія Свириденко, передає Інформатор.
Обсяги імпорту:
"Ми поступово насичуємо ринок — з західних областей на схід. На заході ми фіксуємо, що майже відсутні черги і ринок повністю насичений. Залишається ще проблематика зі східними областями і ми над цим працюємо, цього можна досягнути лише за рахунок ще більшого обсягу імпорту", - сказала Свириденко.
За її словами, насичення ринку достатньою кількістю пального також вплине на вартість. Після зникнення дефіциту можна очікувати зменшення цін на АЗС.
"Ми відпустили ціноутворення, ми прибрали адміністративний бар'єр. Зараз ціна регулюється попитом і пропозицією. По газу на 2 гривні знизилася ціна. Якщо і далі відбуватиметься таке насичення ринку, таким темпом, як за останні три місяці, то ми очікуємо, що ціна буде знижена і на дизель, і на бензин", - підкреслила Свириденко.
Вона додала, що країна зараз повністю залежить від імпортованого ресурсу, оскільки окупанти знищили Кременчуцький НПЗ і він зараз не працює. Тому зараз виділяють певну пріоритетність у забезпеченні пальним. Спочатку його надають військовим, комунальним службам, на потреби посівної та збиральної компаній, а лише тоді насичують паливом АЗС.
"Для операторів АЗС дуже важливий такий фактор, як кількість днів запасу. У нас у критичні моменти кількість днів запасу було 2-3 дні. Зараз це 6-7 днів, у довоєнний період це було 14 днів. Коли в операторів АЗС будуть запаси на достатньому рівні - ми зможемо констатувати, що черги на АЗС мають зникнути", - резюмувала Свириденко.
Нагадаємо, Кабмін скасував держрегулювання цін на бензин та дизпаливо. Крім того, в Україні розпочали перевірки АЗС через високі ціни на паливо.
Також Інформатор писав, що у Сумах через нестачу палива автобуси їздитимуть лише у години пік.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
Заголовне фото: з відкритих джерел