Киянка втратила з рахунку 146 500 гривень, які Ощадбанк відмовляється повертати - що вирішив суд

В Ощадбанку вказують, що списання коштів проведено коректно з використанням необхідних реквізитів платіжної картки

Ощадбанк
Клієнтка Ощадбанку втратила з рахунку 146 500 гривень

З рахунку жінки вивели загальну суму 146 500 гривень. Вона просила Ощадбанк повернути гроші, але отримала відмову. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 25 грудня 2024 року. 

2 листопада 2022 року жінка, використовуючи телефонний зв'язок, надала невідомій особі дані власної платіжної картки, зокрема зазначила її останні чотири цифри. Згодом вона дізналась, що з її рахунку було виведено загальну суму 146 500 гривень. 7 лютого 2023 року громадянка звернулась до Ощадбанку зі зверненням щодо опротестування операцій, вчинених 2 листопада 2022 року невідомими особами з її рахунку. Однак банк відмовив у поверненні безпідставно списаних коштів, посилаючись на те, що зазначене списання коштів проведено коректно з використанням необхідних реквізитів платіжної картки, з правильним введенням паролів, які відомі лише клієнтці. 3 листопада 2022 року було зареєстровано кримінальне провадження за ознаками ч. 2 ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України. 

"Спірна операція відбулася після успішної верифікації (прив'язки) платіжної картки для входу в мобільний додаток Ощад24/7. 2 листопада 2022 року верифікації позивачки проведено коректно за допомогою введення даних, зокрема коду-паролю, який надходив на фінансовий номер телефону клієнтки, який є фінансовим номером і не змінювався. Без введення коду, який направлявся на фінансовий номер позивачки, вхід до системи «Ощад24/7» та проведення операцій щодо перерахунку коштів не можливий. Згаданий код міг бути відомий тільки особі, яка здійснювала операції з платіжною карткою, а саме позивачці, оскільки направлявся на її номер телефону. Отже, операції щодо списання 2 листопада 2022 року коштів з рахунку відбулося відповідно до умов договору, на підставі введених особисто позивачкою даних платіжної картки та використанням 3DS-паролю, який надходив після введення даних платіжної картки на фінансовий номер телефону позивачки, тому банк і не несе відповідальності за такі дії особи", - заявили в Ощадбанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. В матеріалах справи відсутні належні та допустимі докази на підтвердження неправомірних дій АТ «Ощадбанк», внаслідок яких списано кошти з її карток.

"Звернення позивачки до банку було зафіксовано 8 листопада 2022 року, тобто після здійснення 6 листопада 2022 року спірних транзакцій, відповідальність за проведення цих спірних транзакцій у справі несе позивачка", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube