Доставка добра: людям із порушеннями зору будуть безоплатно привозити продукти з АТБ

Читать на русском

Компанія АТБ запустила безоплатну доставку продуктів і товарів першої необхідності для людей із порушеннями зору

Читать на русском
Доставка добра: людям із порушеннями зору будуть безоплатно привозити продукти з АТБ

Компанія АТБ запустила безоплатну доставку продуктів і товарів першої необхідності для людей із порушеннями зору

Ні для кого не секрет, що з інклюзивністю в Україні все не так, як хотілося б. Одні з тих, хто щодня стикаються з низкою проблем через це — люди з вадами зору. Спеціальних служб супроводу в країні немає, більшість об’єктів інфраструктури недоступні, а громадяни рідко коли виявляють емпатію. Й особливо гостро ці проблеми почали виявлятися зараз — у період коронакризи й карантинних обмежень.

Оскільки змінити що-небудь на державному рівні найбільша продуктова мережа України не може, керівництво вирішило зробити все, що в їхніх силах, щоби вплинути на ситуацію зараз. Так, у кінці квітня до АТБ-Маркет звернулася київська організація «УТОС» із проханням розглянути можливість організації безоплатної доставки продуктів із супермаркетів АТБ людям із порушеннями зору. Компанія погодилася.

Соціальний проєкт запустили менше, ніж за два тижні через інтернет-магазин. Механіка проста: координатори «УТОС» створюють списки конкретних людей, яким необхідна ця послуга, після чого формується заявка й направляється до кур’єрської служби. Усі витрати, пов’язані з доставкою замовлень, компанія АТБ бере на себе.

 

«На сьогодні, можливість безоплатної доставки харчових продуктів й товарів першої необхідності реалізована для людей із порушеннями зору в Києві та Київській області. Найближчим часом плануємо масштабувати проєкт всією Україною. Для всіх категорій людей з інвалідністю. Усім тим, для кого відвідування магазинів викликає значні труднощі. Громадянська й соціальна відповідальність, починається з кожного з нас. З наших дій і вчинків. З нашого ставлення до оточуючих.
Саме в цьому запорука сили та єдності нашої команди», — зазначив начальник управління з корпоративних комунікацій АТБ Сергій Демченко.

Раніше ми розповідали про те, як працює платіжна карта АТБ, які переваги дає й де її отримати — докладніше про це тут.

Також писали, що АТБ із групою KAZKA створили для маленьких покупців гру з елементами віртуальної реальності, герої якої розкажуть їм, чому важливо берегти довкілля, а також навчать поводитися з побутовими відходами та пластиком.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.