Банкомат не видав гроші через раптове виключення електрики – як бути, пояснили в Ощадбанку

Банк проведе розслідування, і якщо кошти дійсно не отримані, їх буде повернуто на ваш рахунок

Голова правління Ощадбанку Сургій Наумов
Голова правління Ощадбанку Сургій Наумов

Голова правління Ощадбанку Сургій Наумов каже, що у випадку, коли банкомат не видав гроші через раптове виключення електрики, не варто хвилюватися: неотримані кошти неодмінно будуть повернуті. Банкір дав поради, як діяти в такій ситуації. 

“Раджу відразу перевірити залишок на рахунку та статус операції в «Мобільному Ощаді» : це можна зробити у розділі «Історія». Переконайтеся, списані кошти чи ні. Якщо так і ви побачите статус «Операція завершена», тоді вам слід звернутися до найближчого відділення Ощаду в межах області, де встановлено банкомат або в тій області, де відкрито рахунок”, - зазначив Сергій Наумов.

Далі вас попросять написати заяву-претензію із зазначенням:

  • номера банкомату, дати, часу та суми операції;
  • номера картки (перші 6 та останні 4 цифри).

Банк проведе розслідування, і якщо кошти дійсно не отримані, їх буде повернуто на ваш рахунок. Термін подачі заяви – до 120 днів від дати операції.

Якщо використовувалася карта іншого банку, потрібно звернутися до банку-емітента вашої картки. Саме він має провести розслідування та вирішити питання щодо повернення коштів .

“Нагадую, що отримати готівку у разі відсутності світла можна у відділеннях Ощаду, що входять до мережі Power Banking - пост з їх переліком прикріплений нагорі цього ТГ-каналу”, - зазначив Сергій Наумов.

Банк, який працює під час відключень світла, можна знайти через Дію

Знайти банк, що працює під час відключень, можна у Дії. Мінцифри оновили мапу Пунктів Незламності.  

Щоб дізнатися адресу найближчого банківського відділення, яке працює навіть за відсутності електроенергії: 

  • Перейдіть у меню до розділу "Сервіси" – "Незламність".
  • Оберіть фільтр зручності "Банкінг".
  • Мапу можна завантажити на свій ґаджет, щоб користуватись офлайн.

"Відображення мапи відділень мережі POWER BANKING у застосунку Дія – ще один важливий крок у забезпеченні громадської безпеки та зручного доступу до банківських послуг у надзвичайних ситуаціях. Ми вдячні колегам з Міністерства цифрової трансформації за його реалізацію", – наголосив Голова Національного банку Андрій Пишний. 

POWER BANKING – це створена за ініціативи НБУ об’єднана мережа відділень банків України, які здатні надавати банківські послуги у кризовій ситуації, зокрема під час тривалого блекауту. Цей унікальний проєкт об’єднав майже всі банки країни та наразі налічує близько 2 400 банківських відділень по всій Україні, що забезпечені альтернативними джерелами енергії та резервними каналами зв’язку, посиленою інкасацією готівки та додатковим персоналом. Це майже 55% від загальної кількості банківських відділень (крім непрацюючих та тих, що розташовані на окупованих територіях та територіях, де ведуться/можливі бойові дії). 

Мапа відділень мережі POWER BANKING доступна також на інформаційному ресурсі Національного банку. Якщо громадяни мають запитання щодо роботи мережі банківських відділень POWER BANKING, вони можуть звертатися до Національного банку:

Впізнати відділення спільної банківської мережі можна за спеціальним маркуванням – POWER BANKING – на вході. Цей знак свідчить, що відділення спеціально обладнане та буде працювати в умовах тривалої відсутності електроенергії.

 Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube