Адвокат показово «молився» з ліцеїстами у військовому ліцеї на Великдень!

Адвокат показово «молився» з ліцеїстами у військовому ліцеї на Великдень!

Цьогорічна Пасха запам’ятається не лише свяченими яйцями та кулічами. Під час святкування в Державному ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою «Слобожанський» з’явився... адвокат. І не просто так!

Замість святкової тиші та молитов — об’єктиви камер, промови та публічне «спілкування з майбутніми захисниками». Очевидці кажуть: усе виглядало більше як зйомки передвиборчого ролика, ніж щира ініціатива.

А далі — шоу почалось: Instagram, Facebook, Telegram! Відзнятий «героїчний» контент розлетівся мережею, як крашанки на великодньому столі та був розміщений не лише на сторінці Валентина Мельника, а й на сторінці його адвокатського об’єднання та у харківських пабліках в Телеграмі. Мельник як і завжди заплатив телеграм-каналам, щоб вони прославили його «громадську активність» та розповіли, який він патріот, молодець і приклад для наслідування! Піар під соусом благодійності.

Але й це ще не все — у кожному дописі, кожному ролику, кожному «новинному» каналі обов’язково був зазначений контакт: «звертайтесь за юридичною консультацією». Реклама? Безумовно. Святий дух? Ну… під великим питанням. Чи відповідають такі дії правилам адвокатської етики – вирішувати вам.

Поки країна святкує одне з найсвітліших християнських свят, деякі вирішують не втрачати жодного піар-шансу.

І найголовніше — це не перший подібний випадок, цей сценарій вже знайомий. У соцмережах уже збираються «альбоми» з візитів цього адвоката то до військових, то до політиків чи високопосадовців, то до лікарів, то до науковців. І всюди він «з’являється» з однією метою - аби одразу зробити селфі, щоб потім весь інтернет знав, як він «допомагає» країні.

«Його місія — не допомогти, а засвітитись», — кажуть ті, хто вже звик до таких PR-набігів. І справді, світло софітів явно йому пасує більше, ніж тінь справжньої турботи.
Пасха – це не PR-кампанія. Якщо вже хочеш допомогти – допомагай тихо, без камер і гучних промов.

Такі історії ще раз нагадують: в епоху соціальних мереж навіть святі дні можуть стати тлом для дешевого хайпу.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube