Що робити, якщо не отримали товар, який замовили онлайн - інструкція від Укрпошти

В Укрпошті вказують, що розшук можливий лише для міжнародних відправлень

Укрпошта
Укрпошта надала роз'яснення клієнтам, які не отримали товар, що замовили онлайн

Клієнти Укрпошти, які не отримали товар замовлений онлайн, мають перевірити статус доставки реєстрованого поштового відправлення. Для цього потрібно звернутися до оператора поштового відділення із заявою про його розшук (її може подати і відправник, і одержувач), або подати заяву онлайн. Про це йдеться на сайті компанії. 

До заяви потрібно додати оригінал або копію розрахункового документа про прийняття поштового відправлення до пересилання (касовий чек, розрахункова квитанція). У заяві слід вказати таку інформацію:

  • вид та категорію поштового відправлення,
  • номер відправлення,
  • місце та дату прийняття для пересилання.

Щодо неодержання чи заміни товару, замовленого онлайн, рекомендують звертатися до відправника товару. Заяви про розшук подаються протягом шести місяців з дня прийняття Укрпоштою відправлення до пересилання (Згідно з Правилами надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 05.03.2009 року № 270, відповідно до положень Актів Всесвітнього поштового союзу (Женева, 2008 року).

"Розшук можливий лише для міжнародних відправлень", - підкреслили в Укрпошті.

Яку матеріальну відповідальність несе Укрпошта перед користувачами послуг поштового зв'язку? 

Відправлення по Україні

  • за повну втрату реєстрованих поштових відправлень (рекомендованого листа, бандеролі, поштової картки, повідомлення про вручення поштового відправлення), посилок та прямих контейнерів без оголошення цінності — відшкодування вартості послуг поштового зв’язку та штраф у розмірі 100% вартості цих послуг;
  • за часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки без оголошеної цінності — відшкодування його вартості пропорційно масі втраченої або пошкодженої частини вкладення шляхом ділення розміру тарифу за пересилання на чисту масу вкладення та штраф у розмірі 100% вартості послуг поштового зв’язку;
  • за повну втрату (пошкодження) вкладення посилки з оголошеною цінністю, листа або бандеролі з оголошеною цінністю — відшкодування в розмірі суми оголошеної цінності поштового відправлення, вартості послуг поштового зв’язку та штрафу у розмірі 25% вартості цих послуг;
  • за часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки з оголошеною цінністю, листа або бандеролі з оголошеною цінністю з описом вкладення — повернення (відшкодування) вартості вкладення або його пошкодженої частини згідно з описом, вартості послуг поштового зв’язку та штраф у розмірі 25% вартості цих послуг. Якщо пошкоджене вкладення може бути використане, сума відшкодування зменшується за домовленістю з відправником або адресатом. У разі відмови відправника або адресата від одержання частково пошкодженого вкладення воно реалізується підприємством (оператором) поштового зв’язку. У разі не зазначення в описі вартості вкладених предметів або пересилання без опису розмір відшкодування визначається пропорційно втраченої або пошкодженої частини вкладення незалежно від її фактичної вартості, але не більше ніж оголошена цінність посилки, листа або бандеролі. У цьому разі вартість одиниці маси визначається шляхом ділення суми оголошеної цінності на чисту масу вкладення;
  • за несвоєчасну доставку реєстрованих поштових відправлень — штраф у розмірі 25% вартості послуг поштового зв’язку;
  • у разі порушення контрольних термінів пересилання поштових відправлень повітряним транспортом — різниця між платою за пересилання повітряним і наземним транспортом та штраф у розмірі 25% вартості послуг поштового зв’язку.

Міжнародні відправлення

За втрату (пошкодження) міжнародних поштових відправлень і посилок підприємство (оператор) поштового зв’язку несе відповідальність відповідно до актів Всесвітнього поштового союзу та законодавства України, за невиплату міжнародних поштових переказів — відповідно до міжнародних договорів України. Вартість послуг відшкодовується споживачеві послуг поштового зв’язку при пред’явленні квитанції про оплату послуг поштового зв’язку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube