В Укрпошті відреагували на коментар жінки
Жінка скаржиться на відсутність коробок для відправки посилок у відділенні Укрпошти №07400. Працівники кажуть, що раніше були забезпечені коробками різних розмірів, а зараз їх взагалі не дають. Відповідний коментар клієнтка залишила 26 травня під публікацією компанії.
За словами жінки, через брак персоналу на Укрпошті доводиться проводити годину в чергах, а інколи більше. Потім через пакування теж затримуєшся в черзі ще на 20 хвилин.
"Пишу відгук про сервіс відділення №07400 Укрпошти в м. Бровари. Коли з'являться коробки для відправки посилок? Це вже набридло, чужих коробок брати не хочуть, у відділенні тільки коробки дуже великих розмірів. Кожного разу одна і та ж проблема, неможливо відправити посилки. Працівники кажуть, що ще на початку були забезпечені коробками різних розмірів. А, зараз коробок їм взагалі не дають. Кожного разу приходиться ліпити з того, що є в смітнику. Через брак персоналу, доводиться проводити в чергах годину, а інколи більше. Потім через пакування теж затримуєш чергу ще на 20 хвилин", - скаржиться жінка.
В Укрпошті відреагували на коментар жінки. Там вказують, що інформація взята під контроль та буде передана до відповідальної особи відділення.
"Інформація взята під контроль та буде передана до відповідальної особи відділення. Зі свого боку, ми приносимо вам щирі вибачення, завдані в процесі обслуговування у відділенні поштового зв’язку", - заявили в Укрпошті.
Паковання повинне забезпечувати цілісність вкладення при транспортуванні, різких змінах клімату, температури (при необхідності) або коливань атмосферного тиску (при перевезенні повітряним шляхом), а також можливість обробки й сортування відправлення з використанням технічних засобів і в ручному режимі. Порядок упакування поштових відправлень залежно від вкладення встановлюється операторами поштового зв’язку. Останні можуть відмовити відправнику у прийманні поштового відправлення, якщо його паковання не відповідає вимогам порядку.
Розмір відправлення в пакованні, довжина сторін (мм) та маса (кг) повинні відповідати вимогам, визначеним внутрішніми нормативними документами, що затверджені наказами АТ «Укрпошта». Упакування поштових відправлень — комплекс операцій із розміщення вкладення у пакувальну тару (коробку з гофрованого картону, тубус, мішок, поліетиленову плівку тощо), упакування окремих елементів вкладення, обклеювання скотчем. За упакування працівником об'єкта поштового зв'язку міжнародних поштових відправлень додатково стягується плата відповідно до чинних тарифів на послуги поштового зв'язку та інші послуги.
Відправник може обирати паковання поштового відправлення в залежності від його виду, а також форми й характеру вкладення, з урахуванням часу на пересилання та інших умов, а також унеможливлення заподіяння шкоди працівникам поштового зв’язку або третім особам, забруднення чи пошкодження інших поштових відправлень і поштового обладнання. Відповідальність за забезпечення належного паковання поштового відправлення покладається на відправника. Предмети, які вкладаються, не мають переміщуватися, тертися та битися один об один або об стінки паковання. Усі пустоти треба заповнювати наповнювачем (пінопластовим ущільнювачем, повітряно-бульбашковою плівкою, гофрокартоном).
Поштове відправлення у заводському пакованні, яке відповідає вимогам цього Порядку, може додатково не пакуватися. Для упакування внутрішніх поштових відправлень використовуються коробки з гофрованого картону, тубуси, конверти, поліетиленові пакети, пакети з повітряною вставкою, цупкий папір, поліпропіленові мішки тощо (зразки пакувальної тари, що використовується в об’єктах поштового зв’язку при прийманні відправлень для пересилання, розміщуються на сайті АТ «Укрпошта»).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.