"На сьогодні секретар РНБО сформулював цей пункт як «інформаційна твердість». Це загальна історія, до якої залучені різні структури, зокрема обидві розвідки, а також СБУ"
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Ця пісня про добрі і світлі почуття. Мені сподобалось слово “Неабищо”, бо воно не звичне, ми так називаємо людей які нам подобаються, чи яких ми кохаємо. Мене називали “моє неабищо”, мені це сподобалось, тому що я відчула в цьому слові певну унікальність, милозвучність. Це слово і смішне, і дивне, але дуже моє”, - коментує TAYANNA.
Росія почала затягувати час перевірки суден
У рамках «зернової ініціативи» за 2 дні з одеських портів вийшли ще 11 суден з 422 тис. тонн агропродукції. Їх мають доставити до країн Африки, Азії та Європи. Але росія під різними приводами гальмує цей процес. Так, у Босфорі утворилася черга з 96 суден. Про це повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури України.
«Ключовою перешкодою в роботі «зернового коридору» залишається гальмування з боку рф під різними приводами інспекції суден в Босфорі. Це призвело до стабільної черги в 90+ суден, мільйонних збитків вантажовласників, недоекспорту мінімум в 5-6 млн тонн впродовж року», — йдеться в повідомленні.
Станом на 27 грудня в Босфорі на інспекцію очікують 96 суден, з яких 71 судно — на вхід до портів, а 25 — вже завантажені агропродукцією. Щоденно відбувається 6 з 10 запланованих інспекцій. Окрім зменшення кількості інспекційних груп, росія почала ще й затягувати час самих інспекцій через вимоги перевіряти параметри суден, які не мають жодного відношення до предмета перевірки. Через це скорочується кількість флоту, який рухається під завантаження українською агропродукцією.
«Таким чином нещодавно порт Одеси відправив балкер BRAVE M з 28 тис. тонн зерна для африканської Лівії. До цього він місяць очікував на інспекцію в коридорі, щоб зайти до порту під завантаження», — кажуть в Міністерстві інфраструктури України.
Росія намагається заблокувати роботу "зернового коридору". Такий крок матиме негативні наслідки не лише для України. Це вплине на продовольчу безпеку у світі та може спровокувати значне підвищення цін на зерно у майбутньому. Про це заявив міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський. За його словами, ціни на зерно реагують негативно, вони будуть йти вгору.
Підвищення цін відчують навіть ті країни, які ніколи не купували українського зерна, а також може загостритися продовольча криза. Насамперед у найбідніших країнах світу. Зрив угоди також відобразиться і на внутрішньому ринку. В Україні вже спостерігається тенденція до зменшення посівних площ. Фермери цього року посіяли озимих приблизно на 40% менше площ, ніж минулого року. 70% українського експорту здійснювалося саме через морські коридори. І хоч Україна за останні місяці значно наростила експорт альтернативними шляхами – через кордони з ЄС, зупинка морського експорту загрожує глобальній продовольчій безпеці.
Нагадаємо, росії пропонували розширити зерновий коридор.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.