"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Для режисера історія затонулого судна є дуже особистою
Днями підводний човен з п'ятьма туристами затонув на місці аварії знаменитого пасажирського лайнера «Титанік». Трагедія забрала життя генерального директора компанії OceanGate Стоктона Раша, французького вченого Поля-Анрі Наргеоле, британського мільярдера Хеміша Хардінга, пакистанського бізнесмена Шахзада Дауда та його сина Сулеймана, якому було лише 19 років. Режисер Джеймс Кемерон, для якого історія «Титаніка» є дуже особистою, емоційно висловився про повторення історії.
Кемерон зняв культовий фільм про катастрофу судна з Леонардо Ді Капріо та Кейт Вінслет у головних ролях. Режисер не міг залишитися осторонь і прокоментував те, що сталося. Режисера здивувала схожість катастрофи батискафа «Титан» з драматичними подіями 1912 року.
«Я вражений схожістю до самої катастрофи "Титаніка", де капітана неодноразово попереджали про айсберги попереду судна, і все ж він на повній швидкості врізався в крижану брилу, внаслідок чого загинуло багато людей», – зазначив Кемерон.
Режисер ретельно вивчив історію аварії «Титаніка» під час роботи над картиною. Кемерон зазначив, що власника OceanGate Стоктона Раша, який побудував батискаф та організував експедицію на дно океану, неодноразово попереджали про небезпеку.
«Я був там багато разів, дуже добре знаю місце катастрофи. Я розумію інженерні проблеми, пов'язані з будівництвом такого типу транспортного засобу та всі протоколи безпеки. Це дуже серйозна справа, і багато людей у спільноті були стурбовані долею підводного човна. Для людей абсолютно важливо справді з цього урок», – повідомив Кемерон.
Раніше у ЗМІ з'явилася інформація про те, що батискаф був виготовлений по суті кустарним способом. Він не пройшов сертифікації. Таким чином, спускатися на такому судні на глибину близько чотирьох кілометрів було небезпечно. Стоктону казали, що експериментальний підхід може призвести до катастрофічних наслідків, але авантюризм і бажання заробити взяли гору.
Заможні туристи, які загинули з Рашем на підводному човні, заплатили по 250 тис. дол. за занурення. Наразі рятувальникам вдалося виявити посадкову раму, задню кришку, а також фрагменти основного корпусу судна. За основною версією слідчих, «Титан» вибухнув, не витримавши тиску води. Також з’ясувалося, що Сулейман Дауд не хотів їхати в експедицію. Студента жахала необхідність занурення на дно океану. Однак Шахзад Дауд вважав, що екстремальна пригода загартує характер сина. Молодий чоловік підкорився волі 48-річного батька, тим більше, що занурення було призначено на День батька.
Раніше Інформатор повідомляв про катастрофу батискафа «Титан».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.