"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Наступний тиждень 16-22 грудня несе нам одразу дві добрі новини
Цей пісня для кожного, хто хоча б раз горів у пожежі почуттів, які виявилися лише ілюзією. Це твоє нагадування, що завжди варто обирати себе.
Сьогодні на будівництві мосту цілодобово задіяно 239 фахівців
Новий міст у Кременчуці стане першим за всі часи Незалежності, збудованим «з нуля» через найбільшу водну артерію України – Дніпро. Хоча за проєктом будівництво має бути завершено до кінця 2024 року, в Укравтодорі розраховують, що об'єкт у межах програми Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» вдасться здати в експлуатацію на рік раніше.
Про це сказав заступник голови Укравтодору Андрій Івко під час нещодавньої інспекції будівельного майданчика, повідомляє пресслужба Полтавської ОДА.
«Ми плануємо прискорити роботу, щоб якнайшвидше здати об'єкт. Цього року у бюджеті вже виділено 700 млн грн на будівництво. Далі буде ще фінансування. Контракт до кінця 2024 року, але ми плануємо скоротити цей час на рік», - сказав Івко.
Сьогодні на будівництві мосту цілодобово задіяно 239 фахівців, з яких 127 українців та 112 представників турецького підрядника, компанії «Догуш». Завдяки використанню найбільшого в Україні криголаму "Нібулон 10" будівельні роботи вдається не припиняти навіть у зимовий період, коли Дніпро сковує крига.
Наразі на будівельному майданчику за допомогою віброзанурювача встановлено вже 25 металевих труб діаметром по 2 метри та завдовжки 36 метрів кожна. Подальше їхнє занурення здійснюється за рахунок вибурювання скельної породи всередині самих труб. Ці труби згодом стануть опорами майбутніх пілонів мосту. Усього міст матиме два пілони висотою по 115 метрів, а довжина всього мостового ансамблю, включно з під'їздами до нього, становитиме 3 кілометри.
За планом, бетонування перших паль має розпочатися вже за тиждень.
Новий міст у Кременчуці має повністю розвантажити від автомобільних потоків діючий автомобільно-залізничний Крюківський міст, опори якого були побудовані ще у 1872 році і сьогодні ледь витримують навантаження – через Крюківський міст, крім залізниці, проходять також траси Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя та М-22 Полтава – Олександрія.
Нагадаємо, минулого року в межах президентської програми «Велике будівництво» в Україні було відремонтовано та збудовано 250 мостів та штучних споруд. Про це раніше повідомив заступник керівника Офісу Президента, координатор програми «Велике будівництво» Кирило Тимошенко.