Головна
Життя
Будівництво
13:17, 16 Лютого
Информатор UA

Интро

Верховна Рада прийняла законопроєкт № 5090, який створює умови для розвитку річкової інфраструктури та відродження судноплавства на найбільших українських річках. Основним інструментом для цього стане новостворений Державний фонд внутрішніх водних шляхів. Про це повідомляє у Facebook міністр інфраструктури Олександр Кубраков. Ми обрали саме цей шлях, спираючись на успішний досвід функціонування Дорожнього фонду. Багаторічне ігнорування потреби саме річкової інфраструктури та судноплавства вимагає від держави системного підходу, а також довгострокового планування, зазначив він. Держфонд внутрішніх водних шляхів, на думку Кубракова, допоможе не просто забезпечити фінансування розвитку галузі та оновлення інфраструктури, але й сформувати новий ринок, залучити приватні інвестиції та створити додаткові кваліфіковані робочі місця. Наразі, за словами міністра, в межах програми президента Володимира Зеленського Велике будівництво вже розпочалися капітальні ремонти на судноплавних шлюзах Дніпра. На завершальній стадії роботи з модернізації пункту управління Київського шлюзу. Надалі планується капітальний ремонт на решті 5 дніпровських шлюзів. На стадії попереднього техніко-економічного обґрунтування проєкти з побудови другої гілки Каховського та реконструкції трикамерної гілки Запорізького судноплавних шлюзів. На базі ДП буде створено єдине підприємство для обслуговування та розвитку річкової інфраструктури, яке здійснюватиме, зокрема, й лоцманське проведення та навігаційне забезпечення. Прийнятий парламентом законопроєкт також стає важливим імпульсом для запуску концесійних проєктів будівництва доріг у Україні. Проєкти державно-приватного партнерства досі просувалися повільно через відсутність в держави можливості брати на себе зобовязання терміном більше, ніж на один фінансовий рік. Законопроєкт запроваджує низку механізмів для вирішення цієї проблеми. Нещодавно заступник керівника Офісу президента, координатор програми Велике будівництво Кирило Тимошенко назвав роботи з оновлення судноплавних шлюзів на Дніпрі, зокрема Київського, Каховського, Кременчуцького, Середньодніпровського та Запорізького серед ключових завдань програми на 2022 рік.

В Україні з’явився новий фонд для «Великого будівництва» річкового судноплавства

Читать на русском
В Україні з’явився новий фонд для «Великого будівництва» річкового судноплавства

Він допоможе створити нові робочі місця та залучити інвестиції

Верховна Рада прийняла законопроєкт № 5090, який створює умови для розвитку річкової інфраструктури та відродження судноплавства на найбільших українських річках. Основним інструментом для цього стане новостворений Державний фонд внутрішніх водних шляхів.

Про це повідомляє у Facebook міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

«Ми обрали саме цей шлях, спираючись на успішний досвід функціонування Дорожнього фонду. Багаторічне ігнорування потреби саме річкової інфраструктури та судноплавства вимагає від держави системного підходу, а також довгострокового планування», — зазначив він.

Держфонд внутрішніх водних шляхів, на думку Кубракова, допоможе не просто забезпечити фінансування розвитку галузі та оновлення інфраструктури, але й сформувати новий ринок, залучити приватні інвестиції та створити додаткові кваліфіковані робочі місця.

Наразі, за словами міністра, в межах програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» вже розпочалися капітальні ремонти на судноплавних шлюзах Дніпра. На завершальній стадії роботи з модернізації пункту управління Київського шлюзу. Надалі планується капітальний ремонт на решті 5 дніпровських шлюзів. На стадії попереднього техніко-економічного обґрунтування проєкти з побудови другої гілки Каховського та реконструкції трикамерної гілки Запорізького судноплавних шлюзів.

На базі ДП «Укрводшлях» буде створено єдине підприємство для обслуговування та розвитку річкової інфраструктури, яке здійснюватиме, зокрема, й лоцманське проведення та навігаційне забезпечення.

Прийнятий парламентом законопроєкт також стає важливим імпульсом для запуску концесійних проєктів будівництва доріг у Україні. Проєкти державно-приватного партнерства досі просувалися повільно через відсутність в держави можливості брати на себе зобов’язання терміном більше, ніж на один фінансовий рік. Законопроєкт запроваджує низку механізмів для вирішення цієї проблеми.

Нещодавно заступник керівника Офісу президента, координатор програми «Велике будівництво» Кирило Тимошенко назвав роботи з оновлення судноплавних шлюзів на Дніпрі, зокрема Київського, Каховського, Кременчуцького, Середньодніпровського та Запорізького серед ключових завдань програми на 2022 рік.

 

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.