У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Пасажир у результаті полетів без самоката, який він планував на борту доставити до Києва
В аеропорту Одеси в п’ятницю, 14 травня, в одного з пасажирів перед посадкою загорівся самокат. У мережі з’явилися кадри, як його власник намагається загасити досить сильне полум’я.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на ролик в Twitter і avianews.com.
«Багаж загорівся в Одеському аеропорту в одного з пасажирів ранкового рейсу на Київ», — йдеться в Twitter.
Виявилося, що пасажир хотів привезти в столицю самокат авіарейсом, на якому летів сам. Електричний самокат був запакований.
В авіації така техніка вимагає особливих умов перевезення і належить до небезпечних вантажів.
Служба безпеки аеропорту попросила дістати акумулятор для перевірки перед вантаженням. Для цього пасажира запросили вийти з будівлі терміналу аеропорту. Самокат запалав уже на вулиці. У результаті господар вилетів до Києва без самоката.
Пам’ятка пасажирам
Для перевезення подібних вантажів потрібно спеціальний дозвіл авіакомпанії. Зрозуміло, отримати його необхідно заздалегідь — до польоту й завантаження багажу перед рейсом. Якщо ви не оформите такий дозвіл, а він — необхідний, може статися, що вам навіть ніде буде залишити в аеропорту речі, які не можна взяти в політ. Не скрізь для цього передбачені камери схову.
Акумулятори великої потужності перевозять окремо в ручній поклажі, якщо це взагалі передбачено правилами авіакомпанії. Вбудовані акумулятори (потужністю до 160 ват-годин) можуть дозволити взяти в ручну поклажу.
Деякі авіакомпанії забороняють провозити електричні самокати в ручній поклажі й багажі, навіть якщо вилучити з них акумулятор. Такі правила застосовують:
Під певними обмеженнями й електронні сигарети. Їх не можна здавати в багаж. Міжнародна організація цивільної авіації ICAO випустила такі правила у 2015 році, після декількох інцидентів загоряння багажу через нагрівання елементів всередині е-сигарет.
Раніше Інформатор повідомляв, що SkyUp закрила продаж квитків на рейси з України до Європи.
Також повідомлялося, Turkish Airlines повернула харчування періоду до пандемії на рейсах з трьох українських міст.