Клієнтам Укрпошти надали роз'яснення щодо відмови від одержання відправлення або переказу
Клієнти Укрпошти можуть відмовитися від одержання поштового відправлення (поштового переказу). У цьому випадку на відправленні, бланку поштового переказу або повідомленні про надходження поштового відправлення, поштового переказу робиться відповідна позначка, яка засвідчується підписом одержувача відправлення. Про це йдеться на сайті оператора.
Підпис представника юридичної особи, уповноваженого на одержання пошти, додатково скріплюється печаткою цієї юридичної особи. Такі поштові відправлення й поштові перекази повертаються за зворотною адресою (згідно з п. 99 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 05.03.2009 року № 270).
"У випадку відмови від одержання поштового відправлення (поштового переказу) на відправленні, бланку поштового переказу або повідомленні про надходження поштового відправлення, поштового переказу робиться відповідна позначка, яка засвідчується підписом одержувача відправлення. Підпис представника юридичної особи, уповноваженого на одержання пошти, додатково скріплюється печаткою цієї юридичної особи. Такі поштові відправлення й поштові перекази повертаються за зворотною адресою (згідно з п. 99 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 05.03.2009 року № 270)", - заявили в Укрпошті.
У разі повернення внутрішніх реєстрованих поштових відправлень, крім рекомендованих, стягується плата згідно зі встановленими тарифами (згідно з п. 104 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 05.03.2009 року № 270). У разі повернення із-за кордону міжнародної посилки з відправника стягується плата в розмірі суми, визначеної іноземною поштовою адміністрацією за повернення посилки в Україну (Акти Всесвітнього Поштового Союзу).
Поштові відправлення (крім відправлень «EMS»), поштові перекази за заявою відправника/адресата можуть бути доставлені на іншу адресу за окрему плату згідно зі встановленими тарифами (згідно з п. 108 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 05.03.2009 року № 270).
Якщо відправлення або поштові перекази, які через неправильно написану адресу чи її відсутність (змита, відірвана) або з інших причин, не можуть бути вручені адресату, то вони повертаються відправнику (згідно з п. 104 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 05.03.2009 року № 270).