Це рішення стало відповіддю компанії на відгуки клієнтів щодо черг, спричинених оплатою комунальних послуг
Укрпошта з 9 червня запровадила нові правила для отримання відправлень. Відтепер, якщо клієнт приходить до відділення тільки для отримання посилок і їхня кількість не перевищує п’яти одиниць, він може звернутися до оператора та має право на обслуговування поза чергою. Про це повідомили у пресслужбі компанії.
Це рішення стало відповіддю Укрпошти на відгуки клієнтів щодо черг, спричинених оплатою комунальних послуг. У компанії також підкреслюють, що рівень вчасно доставлених відправлень Укрпоштою наразі сягнув рекордних 98 %, а решта 2 % — це затримки через ворожі обстріли на Донеччині, Сумщині та Херсонщині.
"Ми довго до цього йшли. Тепер ви можете бути впевнені, що ваше відправлення дістанеться адресата і це відбудеться чітко у строк. А можливість отримати відправлення без черг дозволяє отримати вашу посилку ще швидше", - сказав генеральний директор АТ Укрпошта Ігор Смілянський.
Раніше ми писали скаргу жінки, яка вимагала Укрпошту розв'язати питання з платниками комунальних послуг. Адже їхнє обслуговування потребує часу, чого не скажеш про отримувачів посилок. Відповідний коментар клієнтка залишила 10 травня під публікацією компанії.
"Зробіть щось з платниками комунальних послуг. Це не зручно, коли приходиш забрати посилки, а кожного з комуналкою обслуговують пів години. Бо вони збираються по 3-5 в черги і приносять по 2-3 комплекти книжок. Я знаю, що посилки обслуговують без черги. Але з комуналкою приходять пенсіонери, як лізти в чергу поперед них? Можна виділити для посилок одного оператора, який не буде приймати комуналку? Або поставити сканер для посилок, щоб можна було хоч відправити можна було без черги. Або після кожного з комуналкою відпускати усіх з посилками. Цю проблему треба якось вирішувати. І не треба питати в якому відділенні, бо це відбувається скрізь. Кожен місяць з 1 по 10 хоч не з'являйся на пошту", - скаржилась жінка.
В Укрпошті вказували, що усі вікна усіх відділень працюють за принципом універсальності. Її просили написати індекс відділення в приватні повідомлення, щоб передати інформацію для оптимізації обслуговування.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.