«Росія хоче побачити кінець, але може бути й так, що вони тягнуть час»
Це розповідь про те, що любов рухається своїми невидимими маршрутами, мало зважаючи на наші страхи та упередження. Вона не питає, хто ти і що носиш під шкірою. Зухвало долає будь-які бар’єри, змушує серце битися швидше й не визнає жодних заборон.
Курс розробили спеціально для українських волонтерів, враховуючи актуальні виклики та потреби спільноти
27 вересня завершився спеціальний курс від Школи бізнесу Нової пошти «Волонтерство: як залучити людей і ресурси». Протягом трьох тижнів волонтери з усієї України навчалися нових підходів до реалізації своїх проєктів, а найкращий з них отримав 100 000 грн від Гуманітарної Нової пошти для впровадження ідеї.
Курс розробили спеціально для українських волонтерів, враховуючи актуальні виклики та потреби спільноти. Його мета – зробити благодійні ініціативи ефективнішими, навчити волонтерів залучати ресурси, будувати комунікації та мотивувати команди. Щоб вони могли допомагати ще масштабніше і врятувати ще більше життів. Учасниками стали 28 переможців відзнаки «Варті» від Гуманітарної Нової пошти – представники фондів і організацій з різних куточків країни.
«Я вражений тим, як за 10 років програми змінились не лише масштаби нашої роботи, а й самі громадські організації та волонтери. Весь цей час вони професійно і якісно зростали разом з нами. І ось сьогодні тема волонтерства настільки важлива, що виникла необхідність у створенні спеціального курсу. Дякую кожному волонтеру за те, що ви робите, і бажаю бути ще більше амбіційними й ще більше впертими. Адже саме ця впертість допомагає нам триматися і неодмінно приведе до перемоги», — говорить Георгій Гарькуша, керівник департаменту Гуманітарної Нової пошти.
Діяльність фондів можна порівняти з соціальним підприємництвом: волонтерам також доводиться шукати партнерів, залучати фінансування, але не для себе, а для підтримки інших людей і вирішення нагальних потреб. Тому лекторами курсу стали підприємці та бізнес-експерти з багаторічним досвідом. Вони поділилися конкретними кейсами та інсайтами, показуючи, як ці знання можна ефективно застосувати у волонтерській роботі.
Учасники дізналися про:
«Цей курс допоміг мені вдосконалити нашу багаторічну роботу і зробити її більш професійною. Але найбільше вразило те, що в Україні є бізнес, який реалізовує такі вагомі речі для підтримки волонтерів і громадського сектору, адже іноді, як волонтер, я відчуваю сум, ніби суспільство про нас забуває. А такі події надихають і дають нам сил продовжувати допомагати далі, з новою мотивацією», - говорить Владислав Малащенко, власник київської соціальної пекарні Good Bread From Good People.
Підсумком навчання стало представлення власних проєктів з фандрейзингу перед експертним журі. Грант у розмірі 100 тисяч гривень від Нової пошти для реалізації своєї ідеї отримав БФ «Старенькі», що допомагає літнім людям.
Об’єднуємо знання та сили, щоб наблизити спільну перемогу!
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.