Україна ввела 35% мито на автобуси і вантажівки з Білорусі: Садовий зрадів

Читать на русском

Рішення про введення мита набирає чинності з 3 травня

Читать на русском
Україна ввела 35% мито на автобуси і вантажівки з Білорусі: Садовий зрадів

Рішення про введення мита набирає чинності з 3 травня

Мер Львова Андрій Садовий привітав рішення про накладення 35% мита на імпорт білоруського транспорту в Україні. За його словами, це приклад того, що децентралізація працює.

Про це повідомляє Інформатор з посиланням на заяву глави Львова у Facebook .

«Цей досвід, який пройшов Львів, є непростим, але вкрай важливим для розвитку машинобудування в Україні. Хороший приклад того, що децентралізація працює і наш голос сьогодні почули», - зазначив Садовий.

За його словами, наступним кроком повинні бути доступні кредити для українських підприємств.

Згідно з повідомленням міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі на сайті «Урядового кур'єра», встановлене спеціальне мито в розмірі 35% від митної вартості на імпорт автобусів, вантажних і спецавтомобілів з Білорусі.

Причиною такого рішення стали «дискримінаційні та недружні дії» уряду Білорусі щодо українських автовиробників, а саме перешкоджання доступу до ринку.

Під дію рішення комісії потрапив:

  • новий моторний транспорт для перевезення 10 і більше пасажирів;
  • моторний вантажний транспорт вагою 5-20 тонн;
  • вантажівки для аварійного ремонту, автокрани, автомобілі для прибирання доріг, поливомийні авто, автомобілі-майстерні та автогідропідйомники.

Рішення набирає чинності через 10 днів з дня його опублікування - 3 травня. Термін дії - до припинення «дискримінаційних дій щодо українських компаній».

Варто зазначити, що 100 білоруських автобусів МАЗ з низькою підлогою повинна була закупити влада Львова. На початку квітня Садовій відмовився від контракту чегез політичну ситуацію в Білорусі.

Як раніше повідомляв Інформатор, Україна повторно ввела спеціальне мито на російські дизельне паливо,скраплений газ та вугілля.

Крім того, Антимонопольний комітет України не знайшов об'єктивних причин для подорожчання цементу і рекомендує українським виробникам утриматися від підвищення цін.

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.