Як скористатися відстрочкою платежу, пояснили в Київстар

Користувачі Київстар можуть користуватися всіма послугами зараз, а оплачувати пізніше без жодних комісій

Київстар
Київстар про програму "Відстрочка платежу" для контрактних абонентів

Абонентам Київстар, які не встигли вчасно поповнити рахунок, доступна послуга "Відстрочка платежу". Завдяки цій програмі можна користуватися мобільним зв’язком зараз, а сплачувати за нього ― наступного місяця. Про це йдеться на сайті компанії. 

Користувачі Київстар можуть користуватися всіма послугами зараз, а оплачувати пізніше без жодних комісій. Як користуватися програмою "Відстрочка платежу":

  • Програма підключається автоматично. Для кожного абонента індивідуально встановлюється поріг відключення — максимальна сума на яку можна піти в мінус.
  • Ви можете користуватися зв'язком у рамках встановленого порогу відключення.
  • Якщо ви пішли в мінус: сплачувати заборгованість за минулий місяць, необхідно щоразу до 21 числа (включно), навіть якщо не перевищено поріг відключення.
  • У SMS ми обов'язково нагадаємо про мінімальний платіж (заборгованість за минулий місяць) або перевірте його за номером 466*35.
  • Щоб перевірити поріг відключення — зателефонуйте 466*35, надішліть запит *170*4# або перейдіть в Мій Київстар.

Популярні питання про послугу "Відстрочка платежу"

  • Скільки це коштує? Підключення та користування — без додаткової плати.
  • Чи можна підключити програму, якщо вона була відключена? Так. Зателефонуйте за номером 466*35 або завітайте в найближчий магазин Київстар із документами.
  • Чи можна змінити розмір порога відключення або відключити програму? Щоб змінити розмір поріг відключення або відключити програму — зателефонуйте 466*35 або зверніться до магазину Київстар з документами.
  • Які є особливості при підключенні програми? Підключити програму можуть всі контрактні абоненти. Дія послуги може бути обмежена на тимчасово окупованих територіях та територіях проведення бойових дій. Підключити програму можна, навіть якщо ви пішли в «мінус‎». Проте, щоб програма активувалася на вашому рахунку має бути мінімум 0 гривень.
  • Коли і як встановлюється розмір порога відключення? Після підключення програми сума порога відключення встановлюється відразу. Вона може становити 10%, 25%, 50%, 100%, 200% або 300% від середнього розміру ваших витрат за останні місяці. Наприклад, ви вже 3 місяці користуєтеся послугами Київстар і за цей час витратили 600 гривень. Отже, середня сума становить 200 гривень. Ви замовили поріг відключення на 50%, і від суми 200 гривень він становитиме 100 гривень. Поріг відключення може змінюватися.
  • Чи змінюється розмір порога відключення? Так, автоматично це переглядається щомісяця до 10-го числа включно. Нова сума встановлюється, тільки якщо показник середніх витрат за місяць збільшився чи зменшився щонайменше на 30% у порівнянні з минулим. Якщо поріг відключення зміниться, вам обов'язково надішлють SMS.
  • Як погасити заборгованість? Якщо ви пішли в мінус, але не перевищили поріг відключення: до 21-го числа наступного місяця необхідно сплатити мінімальний платіж — тобто суму боргу за минулий місяць. Якщо не внести цей платіж, з 22-го числа послуги відключаться. Щоб знову користуватися ними, просто поповніть рахунок на поточну суму заборгованості. Якщо ви перевищили встановлений поріг відключення: послуги відключаться відразу. Щоб відновити користування послугами, необхідно поповнити рахунок, щоб на ньому залишилось мінімум 0 гривень. Завантажуйте додаток Мій Київстар. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube