В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка
Чоловік є учасником бойових дій та отримував виплати за комунальні послуги на рахунок Ощадбанку, який не відкривав особисто. Зараз там є гроші, він навіть їх кількість дізнатись не може, не те що отримати. Відповідний коментар громадянин залишив 18 жовтня під публікацією фінустанови.
Він цікавиться можливістю отримання коштів з рахунку, які нараховує йому держава. Громадянин незадоволений тим, що Ощадбанк змушує клієнтів відвідувати відділення.
"Як отримати свої гроші з рахунку, які нараховує мені держава, який вона сама мені відкрила без відвідування ваших відділень? Чому ваш банк не може мені мої особисті кошти перерахувати? Я вам їх, що подарувати повинен? Ні карти відкрити неможливо дистанційно, нічого... Типу всі мають змогу ходити по ваших відділеннях, особливо якщо не в Україні. Маразм повний", - скаржиться чоловік
В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що для отримання коштів з рахунку, який було відкрито державою автоматично, необхідна особиста ідентифікація у відділенні банку — це вимога законодавства. Наразі відкрити картку дистанційно, до відкритого рахунку автоматично неможливо.
"Банк діє відповідно до вимог чинного законодавства та внутрішніх нормативних актів. Наголошуємо, що банк не утримує кошти. Ви маєте можливість зняти їх у будь-який час, звернувшись до відділення для проведення операції", - заявили в Ощадбанку.
Скористайтесь "Особистим кабінетом" за посиланням для отримання детальної інформації щодо пільг та субсидій, які виплачувалися у період виконання АТ «Ощадбанк» функцій уповноваженого банку, який забезпечував банківське обслуговування реалізації механізму надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій безготівковій формі:
Яку інформацію можна отримати в кабінеті пільговика?