Учасник бойових дій не може забрати кошти з рахунку, куди держава нараховує пільги на сплату комуналки - реакція Ощадбанку

В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка

Ощадбанк
Чоловік не може забрати кошти з рахунку в Ощадбанку, куди держава нараховує пільги на оплату комуналки

Чоловік є учасником бойових дій та отримував виплати за комунальні послуги на рахунок Ощадбанку, який не відкривав особисто. Зараз там є гроші, він навіть їх кількість дізнатись не може, не те що отримати. Відповідний коментар громадянин залишив 18 жовтня під публікацією фінустанови.

Він цікавиться можливістю отримання коштів з рахунку, які нараховує йому держава. Громадянин незадоволений тим, що Ощадбанк змушує клієнтів відвідувати відділення. 

"Як отримати свої гроші з рахунку, які нараховує мені держава, який вона сама мені відкрила без відвідування ваших відділень? Чому ваш банк не може мені мої особисті кошти перерахувати? Я вам їх, що подарувати повинен? Ні карти відкрити неможливо дистанційно, нічого... Типу всі мають змогу ходити по ваших відділеннях, особливо якщо не в Україні. Маразм повний", - скаржиться чоловік 

Реакція Ощадбанку

В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що для отримання коштів з рахунку, який було відкрито державою автоматично, необхідна особиста ідентифікація у відділенні банку — це вимога законодавства. Наразі відкрити картку дистанційно, до відкритого рахунку автоматично неможливо.

"Банк діє відповідно до вимог чинного законодавства та внутрішніх нормативних актів. Наголошуємо, що банк не утримує кошти. Ви маєте можливість зняти їх у будь-який час, звернувшись до відділення для проведення операції", - заявили в Ощадбанку. 

Особистий кабінет для субсидіанта/пільговика в Ощадбанку

Скористайтесь "Особистим кабінетом" за посиланням для отримання детальної інформації щодо пільг та субсидій, які виплачувалися у період виконання АТ «Ощадбанк» функцій уповноваженого банку, який забезпечував банківське обслуговування реалізації механізму надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій безготівковій формі:

  • Управління вашими платежами.
  • Доступ до аналітики та звітів.
  • Налаштування кабінету під себе та платіжних методів.

Яку інформацію можна отримати в кабінеті пільговика?

  • 1 – блок «Персональні дані», у якому розміщено персональну інформацію пільговика та інформацію щодо УПСЗН, яке його обслуговує. Також у цьому блоці є інформація щодо номера телефона, який було надано до УПЗСН. Для розгортання або згортання цього блоку натисніть на зелену стрілку в лівому верхньому куті.
  • 2 – блок «Інформація про пільги», у якому відображається розмір нарахованих пільг в розрізі кожного місяця, поточний загальний розмір залишку пільги, текст SMS за кожний місяць. Натиснувши на зображення будинку, відобразиться інформація щодо виставлених рахунків від комунальних підприємств (інформацію можливо переглянути за кожний місяць). Також у цьому блоці додано нову опцію для перегляду інформації щодо заощаджених коштів станом на 1 червня кожного року. Для перегляду натисніть на кнопку «Деталі» у стовпчику заощаджені кошти.
  • 3 – блок «Постачальники», у якому розміщено перелік постачальників комунальних послуг, які надають послуги пільговику. В даному блоці постачальники будуть відображатися незалежно від того чи уклали вони договір з Ощадбанком або ні.

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити