Ubisoft найняла окрему людину, щоб стежити за «токсичністю» і поведінкою співробітників

Читать на русском

Все через почастішання звинувачень у домаганнях та утисках

Читать на русском

Все через почастішання звинувачень у домаганнях та утисках

Компанія Ubisoft вирішила боротися з «токсичністю» і утисками співробітників шляхом найму окремої людини, чиєю роботою буде виключно стеження за виконанням всіх правил.

Про це повідомляється на офіційному сайті Ubisoft,- передає Інформатор.

Таке рішення компанія прийняла не просто так. Основним приводом стало те, наскільки багато скандалів торкнулися компанії минулого року. Всі вони пов'язані з культурою роботи на робочих місцях. Як мінімум, компанію покинули три топ-менеджера, яких звинувачували у «токсичності» і навіть домаганнях. В цілому кількість подібних ситуацій була чималою.

Тому Ubisoft вирішила найняти Аніку Грант на пост директора по роботі з персоналом. Вона буде стежити за тим, щоб співробітники не порушували культуру робочої сфери.

Раніше Аніка працювала у Dyson і Uber, і виконувала там ті ж функції. У даній сфері вона має 19 років досвіду. До її обов'язки входить "забезпечення відкритого та гостинного робочого середовища в Ubisoft». Їй також передадуть і деякі інші справи, пов'язані з персоналом.

Такий пост передбачає і чималу владу. Для ефективного впливу на всіх співробітників її будуть ставити вище, ніж керівників відділень та підрозділів, як мінімум. Якщо ж компанія хоче повністю виправити ситуацію, що утворилася в минулому році, то вона зможе впливати і на топ-менеджерів.

Нагадаємо, що рада з американо-ісламських відносин назвала майбутню гру Six Days in Fallujah «симулятором вбивства арабів» і закликала Valve, Microsoft і Sony відмовитися від її продажу після виходу. Також платформа Twitch оновила свої правила, і тепер буде блокувати акаунти всіх користувачів, які вчинили серйозні злочини,навіть якщо це ніяк не відноситься до самої майданчику.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.